Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacAlly PodPro Noise Reduction Headphones

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ok, såhär ligger det till. Jag råkade av en slump hitta de här otroligt coola hörlurarna, och blev genast sugen på att lnska mig dem i julklapp.

Så frågan lyder, är det någon sam har testat de här hörlurarna? Och isåfall hur bra är de? (förhållande mot prisklassen såklart)

De är hur som helst otrooligt snygga!

Vad kostar dom? Efter vad jag har hört brukar aktiv brusreducering inte funka helt kanon.

de kostar typ 800 spänn, och jag läste en recension på en amerikansk ipod sida där de fick bra betyg, men det var bara EN privatperson som recenserade dem, så.. jag vet inte. men erkänn att de är riktigt snygga!

  • Medlem
  • 2004-12-01 21:51
Ursprungligen av manasse:

de kostar typ 800 spänn, och jag läste en recension på en amerikansk ipod sida där de fick bra betyg, men det var bara EN privatperson som recenserade dem, så.. jag vet inte. men erkänn att de är riktigt snygga!

Ser lite plastiga ut... Lite Trust-känsla. Men kolla i svenska butiker efter provlyssning?

vart då t.ex?

här finns dom!!

Du kan hitta dom där Här!!!

tror jag....

här var en schysst recension, de verkar vara omtyckta!

http://www.ipodlounge.com/reviews_more.php?id=4402_0_6_0_M

  • Medlem
  • 2004-12-03 17:27
Ursprungligen av manasse:

Ok, såhär ligger det till. Jag råkade av en slump hitta de här otroligt coola hörlurarna, och blev genast sugen på att lnska mig dem i julklapp.

Så frågan lyder, är det någon sam har testat de här hörlurarna? Och isåfall hur bra är de? (förhållande mot prisklassen såklart)

De är hur som helst otrooligt snygga!

Snygga? Du kommer ju att se ut som ett totalt miffo i de där cp-lurarna! Skaffa dig mindre lurar med bra ljud! Jag rekommenderar Sennheiser px-100, underbart ljud till bra pris. Eller varför inte Koss Porta Pro? retro-coola lurar med schysst ljud. Men lägg ner tankarna på stora vita mongo-lurar.

shit, ja, nu får jag nåt att tänka på. men grejjen är att eftersom jag är sånt jävla pretto så vill jag att alla mina iPodtillbehör ska vara Apple-vita. Men det kanske är att överdriva, men om jag köper n¨n av de du har föreslagit så blir det nog Koss-lurarna, de vet man ju vad man får iaf.

och motsvarar Apples InEar lurar sin prisklass, för de är jag väldigt sugen på?

Ursprungligen av manasse:

...De är hur som helst otrooligt snygga!

Jag håller med dig! Jag letar oxå efter ett par vita hörlurar. Har du köpt dem än?

Ursprungligen av Q-Man:

Snygga? Du kommer ju att se ut som ett totalt miffo i de där cp-lurarna! Skaffa dig mindre lurar med bra ljud! Jag rekommenderar Sennheiser px-100, underbart ljud till bra pris. Eller varför inte Koss Porta Pro? retro-coola lurar med schysst ljud. Men lägg ner tankarna på stora vita mongo-lurar.

Koss Porta Pro ser ju som ett par ståltrådar med några fyrkantiga kartonger på. Sorry. De har varit fula sen de kom.

Ett par äkta hörlurar ska det vara! o det vore nice med ett par vita!

Ursprungligen av andem038:

Jag håller med dig! Jag letar oxå efter ett par vita hörlurar. Har du köpt dem än?

Koss Porta Pro ser ju som ett par ståltrådar med några fyrkantiga kartonger på. Sorry. De har varit fula sen de kom.

Ett par äkta hörlurar ska det vara! o det vore nice med ett par vita!

Question is this: do you want a pair of headphones that sound good or look good? Which is most important to you if you have to choose?

Ursprungligen av didier:

Question is this: do you want a pair of headphones that sound good or look good? Which is most important to you if you have to choose?

Båda ingridienserna är viktiga.
men jag får nog hålla mig med mina snäckor ett tag till. har inte råd med mer nytt...

  • Medlem
  • 2005-03-08 15:18

Ett tips om man är intresserad:
Börja prenumerera på MacWorld. Jag hade ändå tänkt göra detta och köpa lurarna!
http://prenumeration.idg.se/tidningar/mw/prylar/

  • Medlem
  • 2004-12-31 22:38
Ursprungligen av manasse:

Ok, såhär ligger det till. Jag råkade av en slump hitta de här otroligt coola hörlurarna, och blev genast sugen på att lnska mig dem i julklapp.

Så frågan lyder, är det någon sam har testat de här hörlurarna? Och isåfall hur bra är de? (förhållande mot prisklassen såklart)

De är hur som helst otrooligt snygga!

Läs här:
http://www.epinions.com/elec-Accessories-All-MacAlly_Peripherals_PODPRO_PROF_NOISE_CANCELLING_HEADSET_FOR_IPOD/display_~reviews

Alternativ är Sennheiser PXC250 för 1.198 kr på HiFi-klubben. Eller om du måste ha vita...satsa på Bose motsvarande, men då handlar det om mycker mer pengar...ca 2.800 kr.

  • Medlem
  • 2005-03-08 15:46

Finns nu på netononet för 699:-

//jns

1
Bevaka tråden