Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Funkar belkins batteripaket till iPod mini?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Täby
  • 2004-11-30 16:28

En polare funderar på att köpa en iPod mini, men (som många andra) är det batteritiden han är orolig för. Till vanliga iPoden finns ju Belkins batteripack, men funkar den ihop med iPod mini också? Det kommer ju se lustigt ut, men fungerar det?

Ursprungligen av ceel:

En polare funderar på att köpa en iPod mini, men (som många andra) är det batteritiden han är orolig för. Till vanliga iPoden finns ju Belkins batteripack, men funkar den ihop med iPod mini också? Det kommer ju se lustigt ut, men fungerar det?

Jag skulle tro att de fungerar. Både Minin och vanliga iPoden har ju Dock connector i botten. Så det borde fungera!

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-11-30 18:52
Ursprungligen av joeman:

Jag skulle tro att de fungerar. Både Minin och vanliga iPoden har ju Dock connector i botten. Så det borde fungera!

Tycker det jag också, men eftersom hela hans iPod Mini-köp hänger på det så skulle det vara fint om någon hade testat.

den funkar... står både på belking och apple att den kräver ipod med dockkontakt... och det har ipod mini så... står även på apples sida:
System requirements
• Apple iPod announced on or after April 28th, 2003.

så JA den funkar för ipod mini

1
Bevaka tråden