Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Billiga Koss "The plug" i Göteborg???

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nån som vet var man köper "The plug" billigt i Gbg? Inet har tydligen i sin butik för 195 kr men de tar endast 131 kr på postorder

Dessvärre har de inget utlämningsställe utan man åker på frakt för 95 kr och då lönar det ju sig inte.

Måste ha dem innan torsdag pga skidresa. En weekend med originallurarna är ju ingen höjdare... :eek:

jodå, fungerar finfint tycker jag. europaspärren bort, och de fungerar underbart (tycker jag)

Ursprungligen av karlzone:

jodå, fungerar finfint tycker jag. europaspärren bort, och de fungerar underbart (tycker jag)

Är du inte ute och cyklar nu..?

  • Medlem
  • 2004-11-29 20:25

Kolla pricerunner, tror de har en länk till pcaction (inte säker men prova www.pcaction.se ), där säljer de dem för 99:- inkl. frakt.

Ursprungligen av 8fps:

Kolla pricerunner, tror de har en länk till pcaction (inte säker men prova www.pcaction.se ), där säljer de dem för 99:- inkl. frakt.

Snarare 189 kr + frakt!

Men tack ändå...

EDIT:

"Fraktkostnader
Gratis frakt under November månad 2004. Inga avgifter tillkommer." Rätt skall vara rätt

  • Medlem
  • Luleå
  • 2004-11-29 20:38

jag köpte mina för 199, vilket jag personligen tycker är billigt för ett par lurar.

1
Bevaka tråden