Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod-fjärris - SORG

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jepp, jag har sorg. Har ett tag nu gått och irriterat mig på ett raspigt och hackigt ljud när jag lyssnar på min iPod. Trodde först att det var skakminnet eller liknande på iPoden, men det visar sig vara min fjärrkontroll som är dålig. Den är ju väldigt viktig. Det är ju såå jobbigt att plocka upp iPoden hela tiden för att byta låt, ändra volym osv.

Min fråga: Enligt Apple Store så säljs det en fjärris. Men jag kan inte se någonstans om den passar till min. Jag har en gammal ipod. haft den i snart 2,5 år. Om den inte passar till den gamla, finns det någon 3:e parts produkt att köpa?

Min ipod modell (den till vänster):
http://www.slcentral.com/ipod-mp3-player/6.JPG

mvh Daniel - med svart sorgeband

  • Medlem
  • 2004-11-24 16:51

Jag är inte säker nu, men fjärren går väl in i hålet bredvid hörlursingången? Och en sådan har inte du vad jag ser?
Och sen måste jag bara säga, shit pomme fritte vad den är tjock!

EDIT: Slog mig nu, två sekunder senare, att det hålet som sitter bredvid hörlursutgången nog inte krävs, du har ju haft en fjärr innan... Strul i huvudet nu.


Precis, jag har en ganska gammal variant. Syns ganska klart på bilden.
Det verkar som om jag får leva utan fjärrkontroll tills Ipoden packar ihop helt. Vilket är väldigt synd. Är väldigt nöjd med den och den har hållt i 2,5 år. Dessutom är den snyggare än de nyare ipodarna.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-11-25 11:15

Kan ju vara någon som har en att sälja.. släng in ett inlägg i köpes-formet.

1
Bevaka tråden