Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sonance lanserar iPort

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sonance lanserar iPort idag
iPort är en vägg-dockningstation för Apple's iPod som tillåter iPodens musik att spelas i vilket hemstereosystem som helst. iPort kommer att skeppas nästa månad, och är kompatibel med Sonance:s serie av IR-kontrollsystem, högtalare och andra tillbehör.

iPort förvandlar vilket rum som helst till en iPod-konserthall, Sonance har släppt ett preliminärt försäljningspris på $600, företaget beskriver iPort såhär: "iPort är den första produkten som fullständigt passar in i ett hemstereo system. Det är en fantastiskt tillbehör för existerarande fler-rums system men även för nya installationer, i ett rum eller i varje rum i ditt hus."

Läs mer här: http://www.sonance.com/

  • Medlem
  • 2004-11-24 09:26

Får vi se en sådan i testlabbet snart???

  • Oregistrerad
  • 2004-11-24 09:46

Riktigt häftig pryl var det första jag tänkte. En sån ska jag ha! Men priset? Snuskigt? Vad motiverar detta pris? Är den långt mer avancerad än jag förmår förstå nu på morgonstund.

Ursprungligen av raZmus:

Riktigt häftig pryl var det första jag tänkte. En sån ska jag ha! Men priset? Snuskigt? Vad motiverar detta pris? Är den långt mer avancerad än jag förmår förstå nu på morgonstund.

Jag har inte hört talas om Sonance, men deras hemsida ger intrycket av att dom spelar i "HiFi" ligan - då kan man ta ut snuskigt mycket pengar för det mesta

/CX

  • Oregistrerad
  • 2004-11-24 09:48

Pressreleasen återfinns här: http://www.sonance.com/image_data/downloads/iport.pdf

Var lite krångligt att hitta på deras sida tycker jag

  • Medlem
  • Nacka
  • 2004-11-24 20:08

Grymmt cool pryl! Och jag som håller på att renovera min lägenhet! Helt klart numer på inköpslistan!!

konkurrerar ut min idreams

skämt å sido

  • Medlem
  • 2004-11-24 21:53
Ursprungligen av tajroo:

konkurrerar ut min idreams

skämt å sido

Oroa dig inte, inget kan mäta sig med din iDreams! :/

1
Bevaka tråden