Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

TivoliAudio Model Two + iPod= God Jul!

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har inget bättre för mig så jag tänkte passa på att rekommendera en liten discoanläggning för köket. iPal i all välmening men vem vill ha EN högtalare?

Nä, Model Two's retrolook tillsammans med iPoden blir en ganska smakfull njutning för både ögon och öron. Riktigt bra ljud för att vara så kompakt.

Shop til' u drop!

S-S

(Voxon.se säljer TivoliAudio till bra priser)

ganska snygga faktiskt.
Men inte riktigt min smak, det där med retro looken alltså.

  • Oregistrerad
  • 2004-11-21 22:52

snygga men för pricy.

  • Oregistrerad
  • 2004-11-21 23:00

För snygg och för dyr

//C

Ursprungligen av Archduk3:

För snygg och för dyr

//C

FÖR snygg? Hehe, det uttrycket låter ju motsägelsefullt... Och FÖR dyr??? 2500 kr och då får man ju den radio Apple glömt att peta in i iPoden.

Vad kostar inte en iPod? DEN är dyr. Plus allt annat jox som man behöver till; hörlurar, dockstation, fodral etc.

Man kan ju visserligen använda sin vanliga stereo ihop med iPoden men vem har den i köket

Snö i Gbg

Det där håller inte riktigt.
Så du köper hellre en radio som en bäver ser ut att ha tillverkat än att köpa en iPod du kan få in 1000/5000/10000/15000 låtar i?
dessutom bara den musik du vill ha, och inte dunk a la nrj.

Ursprungligen av minipod:

Det där håller inte riktigt.
Så du köper hellre en radio som en bäver ser ut att ha tillverkat än att köpa en iPod du kan få in 1000/5000/10000/15000 låtar i?
dessutom bara den musik du vill ha, och inte dunk a la nrj.

det finns folk som inte har en musiksmak, då är det bättre att traska in på claes ohlsson och köpa en radio för åtta kronor.

Ursprungligen av minipod:

Det där håller inte riktigt.
Så du köper hellre en radio som en bäver ser ut att ha tillverkat än att köpa en iPod du kan få in 1000/5000/10000/15000 låtar i?
dessutom bara den musik du vill ha, och inte dunk a la nrj.

Ehhh, nu är jag inte med riktigt... Läs igen och sov på saken innan du skapar ett inlägg. Eller har du gett dig fan på att komma upp i tusen inlägg innan årsskiftet?

För det första; smaken är som baken men jag tycker Tivolin är grymt snygg och vad iPoden anbelangar så behöver ju det ena inte utesluta det andra. Varför välja? Köp båda!

Och för det andra, eller tredje; vet inte vad ni har för uppfattning men jag saknar en radio i iPoden. Och jag lovar, det är inte NRJ jag lyssnar på.

"En som inte uppskattar äpplet, kommer inte att uppskatta fruktträdgården heller."

Ursprungligen av SixtenStolpskott:

Ehhh, nu är jag inte med riktigt... 1.Läs igen och sov på saken innan du skapar ett inlägg. Eller har du gett dig fan på att2. komma upp i tusen inlägg innan årsskiftet?

För det första; smaken är som baken men jag tycker Tivolin är grymt snygg och vad iPoden anbelangar så behöver ju det ena inte utesluta det andra. 3. Varför välja? Köp båda!

Och för det andra, eller tredje; vet inte vad ni har för uppfattning men jag 4. saknar en radio i iPoden. Och jag lovar, det är 5. inte NRJ jag lyssnar på.

"En som inte uppskattar äpplet, kommer inte att uppskatta fruktträdgården heller."

1. Jag sover inte på dagarna.
2. Nej!
3. Ett underbart resonemang som jag stödjer till 110%.
4. En radio hade inte varit fel faktiskt.
5. Bra!

Ursprungligen av minipod:

1. Jag sover inte på dagarna.
2. Nej!
3. Ett underbart resonemang som jag stödjer till 110%.
4. En radio hade inte varit fel faktiskt.
5. Bra!

dyslexi?

Ursprungligen av Fatale:

dyslexi?

Moderator to save me, please.

Ursprungligen av minipod:

Moderator to save me, please.

moderator to shave my black ass

Ursprungligen av Fatale:

moderator to shave my black ass

?

negerdunk a la voice?

  • Oregistrerad
  • 2004-11-22 16:50

jag trodde man kunde synca de. Vad bajs att det inte gick?

//C

Ursprungligen av Archduk3:

jag trodde man kunde synca de. Vad bajs att det inte gick?

//C

ska du synka ditt bajs eller vad gafflar du om??

DISKUTIONEN PEOPLE!
VI MÅSTE HÅLLA OSS TILL ÄMNET!

  • Oregistrerad
  • 2004-11-22 17:15
Ursprungligen av minipod:

ska du synka ditt bajs eller vad gafflar du om??

DISKUTIONEN PEOPLE!
VI MÅSTE HÅLLA OSS TILL ÄMNET!

vad är felet med bajs nu då?

Ok då. jaja. Orka

//C

att tivoliaudio är grymt snygg?

1
Bevaka tråden