Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jezzie - Jessica B

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En liten flicka i ipod-världen

Jessica heter jag, 23 år gammal och bosatt i den mysiga staden Göteborg!
Arbetar som undersköterska och låtskrivare och stormtrivs

Fick min Ipod 4G 20 GB för ca 2 månader sedan i present och det är faen den bästa present jag någonsin fått. Känslan att kunna lyssna på vad man vill när man vill är den största frihetskänslan man kan uppleva, speciellt när man är musikfrälst som jag tror de flesta är här *skrattar*

Min musiksmak är bred, man måste lyssna på all musik för att kunna göra egen musik - annars fastnar man lätt i sin egen musiksmak.
Så i min pod finns det allt från musikaler till metal - bara man får den rätta känslan
Men favvisskivorna är mina Samantha Fox och Sandra.. ja skratta om ni vill..

Det är alltid lika trevligt att läsa och lära på ipod.se.
Den bästa internetsidan för en musikfrälst.

Kramar!!
/Jezzie

Välkommen!

tackar

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-11-15 15:31

Välkommen

  • Medlem
  • 2004-11-15 15:57

Välkommen Jessica.

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2004-11-15 16:43

förstår precis

Ursprungligen av scar:

Välkommen Jessica.

coolt med Samantha Fox....
Jag skulle inte vilja vara utan min Ipod. Jag har en 10gigs och det är allt från talböcker till metal/funk/soul/ska/klassiskt/humor/goth....

Vissa dagar behöver du slayer på högsta för att vakna o hinna till jobbet. vissa dagar vill du njuta av tex morrisey.

grymt skönt att ha på Itunes hemma o låta den blanda låtar med sköna övergångar. skulle vilja ha Airporten.... kan man sitta vid datorn och spela upp olika låtar i tex trädgården och köket.

jag gillar oxå denna sida.... ibland kan det kännas lite för mycket med tex hur man gör sin egen väska av ett svettband sida upp o ner. men det är ju lite charmigt och skoj..

Ursprungligen av Goatsy:

Vissa dagar behöver du slayer på högsta för att vakna o hinna till jobbet. vissa dagar vill du njuta av tex morrisey.

Vaddå vissa dagar? Morrissey vill man njuta alla dagar!

tackar tackar alles

Håller med dig... Olika musikstilar till olika tillfällen..
Det där väsksvettbandet är lite överdrivet (och massa annat med) men det är en skön sida med mycket trevlig läsning på

Välkommen Jessica! Det är gött att du är Göteborgare också! Sådana behövs det fler av här på forumet!

Hehe, klart att man är göteborgare Sveriges framsida är tyvärr lite underrepresenterade här...

Och jag håller med Kristjan; Morrissey råkkar

Någon snäll som kan tänka sig att hjälpa mig att förminska en bild som jag kan ha som avatar?
Har tummen mitt i handen när det gäller bildredigering *skrattar*

Du får länka adressen till bilden här, så ser vi vem som är först med att hjälpa dig!

1
Bevaka tråden