Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

För mycket pengar? Köp lite iPods

Tråden skapades och har fått 40 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Har du pengar över i plånboken? Bygg en iPodvägg!

Den här okända snubben har laddat upp bilder i sin blog på händelser och prylar - bland annat sin personliga iPodvägg.

Kolla bloggen med många konstiga bilder

RAID-lösning?

Ge mig hans Email.. Han måste kunna skänka bort EN iaf.

Blir bara äcklad när nån slänger bort pengar sådär, skänk pengarna o nöj dig med en. Idiot I say, tyvärr med för mycket pengar.

Ursprungligen av carpark:

Blir bara äcklad när nån slänger bort pengar sådär, skänk pengarna o nöj dig med en. Idiot I say, tyvärr med för mycket pengar.

Killen har nog inte det.

Han heter Philip Torrone och arbetar på Fallon (fallon.com) som livsstils analytiker, integration av teknologi i vardagen osv.

iPod:arna är till ett smartmob experiment i den amerikanska tidskriften "new scientist" temat är "ad-hoc raid arrays" .

var det något mer, eller finns det troligen fler förolämpningar som trycker? Jag är helt övertygad om att ni kan berätta dem för honom personligen den 18:e september i sal C3 på LIU

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-06-10 18:11
Ursprungligen av roppert:

Killen har nog inte det.

Han heter Philip Torrone och arbetar på Fallon (fallon.com) som livsstils analytiker, integration av teknologi i vardagen osv.

iPod:arna är till ett smartmob experiment i den amerikanska tidskriften "new scientist" temat är "ad-hoc raid arrays" .

var det något mer, eller finns det troligen fler förolämpningar som trycker? Jag är helt övertygad om att ni kan berätta dem för honom personligen den 18:e september i sal C3 på LIU

haha... känner du han eller eftersom du tog åt dig så hårt? det är klart att man spekulerar i varför han har 40st

Ursprungligen av kainen:

haha... känner du han eller eftersom du tog åt dig så hårt? det är klart att man spekulerar i varför han har 40st

Eller hur. för så normalt verkar det faktiskt inte, att ha bild på 40 ipods . det är klart man börjar fundera, å sen hur ska vi veta allt som du vet om den killen,
Håller me kainen.

När man ser det på ditt sätt carpark så ser man det på rätt sätt. Så långt tänkte inte jag först.. Men, du har rätt.

Funky: ah såg inte ditt inlägg först...inte meningen som en kontring där Men ja visst är det bara korkat, Killen har nog lite problem med självkänslan...

Hehe, tog inte det som en kontring utan bara som din personliga åsikt, som jag håller med om..
Och ja, verkar så iaf..

  • Medlem
  • Lund
  • 2004-06-04 08:10

Han kanske är iPod- (eller Apple) evangelist. Han kanske skänker bort alla iPods till ungdomar som inte har råd med en själv.

Ursprungligen av hugin:

Han kanske är iPod- (eller Apple) evangelist. Han kanske skänker bort alla iPods till ungdomar som inte har råd med en själv.

Det var ju en Sony Vaio på en av bilderna, så det tror jag inte (tyvärr).

  • Oregistrerad
  • 2004-06-04 09:52

Eller så jobbar han bara på en Apple-butik.

Något lager för Apple-prylar i närheten som haft påhälsning ?

  • Medlem
  • Solna
  • 2004-06-04 13:40
Ursprungligen av Johan Arvidsson:

Något lager för Apple-prylar i närheten som haft påhälsning ?

Låter mycket troligt....

jasåjahaja!

  • Oregistrerad
  • 2004-06-04 10:34

Detta måste vara nå PR trick...

40 iPods

jag frågar mig själv varför han laddar allihop..

Ursprungligen av adlers:

jag frågar mig själv varför han laddar allihop..

Jag minns att jag läst någonstans om någon kurs där alla elever fick låna varsin iPod... Jag tror ärligt talat att han inte köpt dem för eget bruk.

Tja, 40 st iPods. Det är ju bara $11960, om det är billigaste modellen. Har ju vem som helst råd med

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-06-04 17:45

haha, herregud..

  • Oregistrerad
  • 2004-06-04 22:42

Känns nästan fånigt att man är så rädd om sin endaste enda iPod nu

  • Medlem
  • 2004-06-05 14:10

Han har stulit alla från en frakt lr nåt! det är vad jag tror.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-11-05 23:49

exakt vad går hans experiment ut på?

  • Medlem
  • 2004-11-06 10:44
Ursprungligen av Jonas Martin:

exakt vad går hans experiment ut på?

Kanske kolla hur upprörda folk blir på ipodforum när såna här bilder läggs ut...

han e nog så jävla rik så han bara köper det som e bra sen har han väl ena ipoden ena dagen sen tar han nästa ipod.. hahaha;) jag skulle vilja ha alla dom iaf:P

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-11-06 20:09
Ursprungligen av 8fps:

Kanske kolla hur upprörda folk blir på ipodforum när såna här bilder läggs ut...

:rolleyes:

Han kanske har blivit less på att hans ipod harvat så mycket så han köpte några till som han kunde byta med. Eller så har han stulit dem.

hohoh.. la ni märke till de totalfreakade annanas-skals skulturerna.. verkar mer än lovligt whacko..

jag tror han e trött på batteri tiden...

Bevaka tråden