Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fråga ang fodral.

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-11-13 16:19

Hej,
jag fick min ipod 20gb 4g i går och hade nu tänkt köpe någon slags väska, och jag har funderat på att köpa två stycken på lajo, en zip och en exo3.
Nu undrar jag vad ni tycker, är dessa två bra? hur är passformen? och passar de till min 20g?

Tack på förhand
/Robin

  • Medlem
  • 2004-11-13 18:38
Ursprungligen av Kvist:

Hej,
jag fick min ipod 20gb 4g i går och hade nu tänkt köpe någon slags väska, och jag har funderat på att köpa två stycken på lajo, en zip och en exo3.
Nu undrar jag vad ni tycker, är dessa två bra? hur är passformen? och passar de till min 20g?

Tack på förhand
/Robin

Själv använde jag en påse från en gammal MDspelare som har alltförmånga år på nacken. Nu använder jag en läderficka som jag själv sydde, om du vill ha bilder och information är det bara att säga till. Passformen blev för övrigt väldigt bra

  • Medlem
  • 2004-11-13 22:22
Ursprungligen av ed00d:

Själv använde jag en påse från en gammal MDspelare som har alltförmånga år på nacken. Nu använder jag en läderficka som jag själv sydde, om du vill ha bilder och information är det bara att säga till. Passformen blev för övrigt väldigt bra

ok, järna. jag har förövrigt också en påse från en gammal md spelare. men den e ju alldedes för stor.

  • Medlem
  • 2004-11-14 22:53
Ursprungligen av Kvist:

ok, järna. jag har förövrigt också en påse från en gammal md spelare. men den e ju alldedes för stor.

För mig var bara påsen första bästa skydd från repor :P, den dög under en kortare tid.

  • Medlem
  • 2004-11-14 16:33

jag beställde presis ett oxo3 från lajo, så fick man ett zip gratis.

Jag tycker DC verkar ha en rätt snygg väska, finns på Apple Store...

Lajo gör bra grejer. Exo3 och zip är två riktigt bra fodral! Jag tror inte du blir besviken.

  • Medlem
  • 2004-11-14 21:14
Ursprungligen av Erik Svansbo:

Lajo gör bra grejer. Exo3 och zip är två riktigt bra fodral! Jag tror inte du blir besviken.

ok, det låter bra

  • Medlem
  • 2004-12-06 18:51

Efter lång väntan har äntligen mina fodral kommit.

1
Bevaka tråden