Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tillbehör i Thailand?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-10-29 14:20

Lite skum fråga kanske men man brukar kunna få reda på det mesta på såna här forum så jag testar:

Har en kompis som ska åka till Thailand snart och jag undrar om det är nån som har koll på priser och tillgänglighet på tillbehör till ipoden därborta. T ex fjärrkontroll, batteripack, dockningsstation, iTrip.

Ursprungligen av Hv71:

Lite skum fråga kanske men man brukar kunna få reda på det mesta på såna här forum så jag testar:

Har en kompis som ska åka till Thailand snart och jag undrar om det är nån som har koll på priser och tillgänglighet på tillbehör till ipoden därborta. T ex fjärrkontroll, batteripack, dockningsstation, iTrip.

Vet inte exakt hur det är i Tailand, men jag har en kompis som var i Malaysia för ett tag sen och där var priset på tex iTrip högre än om du beställer en från USA. Iaf om du vill köpa orginaltillbehör.
Men jag har för mig att jag läst nån annanstans på detta forum om folk som köpt billiga saker i Asien, så det går nog att göra fynd.

/P.K.

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-10-30 13:20

i thailand kostar elektronik som i sverige eller mer beroende på vad man ska köpa.

  • Medlem
  • 2004-10-30 19:05
Ursprungligen av kainen:

i thailand kostar elektronik som i sverige eller mer beroende på vad man ska köpa.

Inte säker nu men har för mig att elektronik kostar ungefär lika mkt i Thailand som i Malaysia..?
Jag var nämligen i Malaysia i vintras och där var det mesta ruggigt billigt. En 20GB iPod för 2400:- är helt okej enligt mig...

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-11-12 15:35
Ursprungligen av 8fps:

Inte säker nu men har för mig att elektronik kostar ungefär lika mkt i Thailand som i Malaysia..?
Jag var nämligen i Malaysia i vintras och där var det mesta ruggigt billigt. En 20GB iPod för 2400:- är helt okej enligt mig...

Malaysia är billigare.
Jag va i thailand i jan/feb i en månad och kikade på en hel del... oftast va det betydligt mycket dyrare än i sverige.

  • Medlem
  • 2004-11-12 16:43
Ursprungligen av kainen:

Malaysia är billigare.
Jag va i thailand i jan/feb i en månad och kikade på en hel del... oftast va det betydligt mycket dyrare än i sverige.

Konstigt, kan ju tycka att de ska vara snarlika då de är såpass nära varandra...

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-11-12 20:13
Ursprungligen av 8fps:

Konstigt, kan ju tycka att de ska vara snarlika då de är såpass nära varandra...

ja jag hade ju hoppats på det men nee.... :/

1
Bevaka tråden