Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTrip mini från Japan

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-11-11 12:56

Hello alla glada!

Jag har länge varit sugen på en iTrip mini, och nu när min polare drog till Japan i förra veckan bad jag honom köpa hem en sån. Fast min polares kompis i Japan påstod att den inte skulle fungera i Sverige, stämmer detta? :S

mvh

fredde

  • Medlem
  • 2004-11-11 13:55
Ursprungligen av Bury:

Hello alla glada!

Jag har länge varit sugen på en iTrip mini, och nu när min polare drog till Japan i förra veckan bad jag honom köpa hem en sån. Fast min polares kompis i Japan påstod att den inte skulle fungera i Sverige, stämmer detta? :S

mvh

fredde

Det har jag svårt att tro. På Griffins hemsida finns olika frekvenspaket att ladda ner beroende på var man bor. Ett för USA 87.9-107.9, ett för europa 88.0-108.0 och ett för övriga världen 76.0-90.0.

Jag får min nya iPod 20GB + iTrip från Hong Kong i natt så jag kan testa i morgon (då jag är i ett helt annat land än Sverige.. :rolleyes: )

Hong Kong är ju inte Japan, men bra nära. Kan tillägga (bara för att retas lite) att iPoden kostade 2.100:-.

U

  • Medlem
  • 2004-11-11 17:16
Ursprungligen av ulna:

Det har jag svårt att tro. På Griffins hemsida finns olika frekvenspaket att ladda ner beroende på var man bor. Ett för USA 87.9-107.9, ett för europa 88.0-108.0 och ett för övriga världen 76.0-90.0.

Jag får min nya iPod 20GB + iTrip från Hong Kong i natt så jag kan testa i morgon (då jag är i ett helt annat land än Sverige.. :rolleyes: )

Hong Kong är ju inte Japan, men bra nära. Kan tillägga (bara för att retas lite) att iPoden kostade 2.100:-.

U

Det är galet billigt, ungefär samma pris i Malaysia, om inte billigare!
Du får gärna dela med dig varifrån du köpt din iPod, kanske är en affär som skickar..?

  • Medlem
  • 2004-11-11 18:42
Ursprungligen av 8fps:

Det är galet billigt, ungefär samma pris i Malaysia, om inte billigare!
Du får gärna dela med dig varifrån du köpt din iPod, kanske är en affär som skickar..?

Jag kollade på Apples egna Hong Kong sida, http://www.appleclub.com.hk/ och kollade under Where to buy. Annars är ju risken att man lyckas hitta en dålig kopia.

/U

  • Medlem
  • 2004-11-12 11:44
Ursprungligen av ulna:

Det har jag svårt att tro. På Griffins hemsida finns olika frekvenspaket att ladda ner beroende på var man bor. Ett för USA 87.9-107.9, ett för europa 88.0-108.0 och ett för övriga världen 76.0-90.0.

Jag får min nya iPod 20GB + iTrip från Hong Kong i natt så jag kan testa i morgon (då jag är i ett helt annat land än Sverige.. :rolleyes: )

Hong Kong är ju inte Japan, men bra nära. Kan tillägga (bara för att retas lite) att iPoden kostade 2.100:-.

U

iTripen från Hong Kong funkar klockrent...
/U

1
Bevaka tråden