Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Få nya hörlurar på garantin...

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-10-29 16:32

Mina hörlurar har börjat bete sig lite underligt nu. De sprakar och har sig. Ringde till Apple och han sa åt mig att gå in på http://depot.info.apple.com/ för att felanmäla dem. Lugnt tänkte jag och skrev in allting, hade inte min pappas Apple ID så jag gjorde ett nytt. Men sen kommer jag till nästsista sidan, där ska man fylla i kreditkortsuppgifter, vilket jag inte har så jag får väl ta hjälp av mamma senare. Men sen står det att man måste skicka tillbaka hörlurarna till Apple, vilket jag inte hört att någon här på forumet behövt göra. Att man inte ens behöver visa dem för UPS-killen som kommer.

Hur gör jag nu? Vill ha mina lurar (hoppas på In-ear:P)...

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2004-10-29 16:47

hmm, du ska inte behöva kreditkortsuppgifter, det behövde inte jag iaf, och du ska inte behöva lämna tillbaka dom gamla heller.
säker på att du har valt rätt produkt som det är fel på?
se till att serienumret på din ipod är rätt inskrivet och välj "earbuds v3" eller va de heter på produkten som behöver service..
hoppas de hjälpte

  • Medlem
  • 2004-10-29 16:54
Ursprungligen av kaveh:

hmm, du ska inte behöva kreditkortsuppgifter, det behövde inte jag iaf, och du ska inte behöva lämna tillbaka dom gamla heller.
säker på att du har valt rätt produkt som det är fel på?
se till att serienumret på din ipod är rätt inskrivet och välj "earbuds v3" eller va de heter på produkten som behöver service..
hoppas de hjälpte

Jaha, jag valde Hörlurar, stod iofs In Ear men trodde det innefattade orginalen. Men om jag skickar in mina gamla och får ett par ny In Ear så behöver jag bara böta 305:- Alltså tjänar man på att görs så... OK, men tack så mkt för hjälpen, ska prova nu.

EDIT: Skulle logga in med mitt Apple ID.
We're Sorry!

6. Your request could not be completed. Please retry your request. We apologize for the inconvenience

Den här texten kommer upp. Går inte att klicka någonstans...

EDIT2: Fungerar nu, var nog bara lite problem hos Apple. Så nu får jag väl nya hörlurar på måndag..?

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2004-10-29 18:02
Ursprungligen av 8fps:

Jaha, jag valde Hörlurar, stod iofs In Ear men trodde det innefattade orginalen. Men om jag skickar in mina gamla och får ett par ny In Ear så behöver jag bara böta 305:- Alltså tjänar man på att görs så... OK, men tack så mkt för hjälpen, ska prova nu.

EDIT: Skulle logga in med mitt Apple ID.
We're Sorry!

6. Your request could not be completed. Please retry your request. We apologize for the inconvenience

Den här texten kommer upp. Går inte att klicka någonstans...

EDIT2: Fungerar nu, var nog bara lite problem hos Apple. Så nu får jag väl nya hörlurar på måndag..?

jag är glad att det funkar!
ja dom brukar vara rätt snabba beroende på vart du bor.
men den svarta UPS bilen som dom kommer med är det nästan lite iPod klass på

  • Medlem
  • 2004-10-30 10:27
Ursprungligen av kaveh:

jag är glad att det funkar!
ja dom brukar vara rätt snabba beroende på vart du bor.
men den svarta UPS bilen som dom kommer med är det nästan lite iPod klass på

Härligt. Men tror inte de levererar på helger eller?

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2004-10-30 10:52

nope, du borde få dom på måndag eller tisdag..

1
Bevaka tråden