Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Önska dig nya funktioner!

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

iPod.se har fått bra fart på diskussionerna och vi får hela tiden nya medlemmar. Nu är det dags att önska er nya funktioner inför nästa uppdatering av sajten.

Realistiska och orealistiska önskemål är lika välkomna. Tipsa gärna om bra funktioner som andra sajter har med en länk.

VAD har ni gjort?

Trådarna var inte längre mörkmarkerade idag när jag loggade in?

Senast jag var inne var igår runt 16 tiden så det måste varit mycket folk som skrev igår kväll?

återigen
Vad har ni gjort?

Ursprungligen av Björnström:

iPod.se har fått bra fart på diskussionerna och vi får hela tiden nya medlemmar. Nu är det dags att önska er nya funktioner inför nästa uppdatering av sajten.

Realistiska och orealistiska önskemål är lika välkomna. Tipsa gärna om bra funktioner som andra sajter har med en länk.

Den här funktionen kanske redan finns, men jag har inte hittat den.
Alltså när man klickar på en tråd, så ska man komma till det inlägg man senast läst. Så man slipper scrolla fram o tillbaka o bläddra bland sidorna för att hitta rätt..

Finns bland annat på www.surfzone.se

Ursprungligen av Anders_hoffman:

Den här funktionen kanske redan finns, men jag har inte hittat den.
Alltså när man klickar på en tråd, så ska man komma till det inlägg man senast läst. Så man slipper scrolla fram o tillbaka o bläddra bland sidorna för att hitta rätt..

Finns bland annat på www.surfzone.se

klicka på den gula runda knappen framför medelandet.

Inga fler önskemål. Ett bildgalleri med iPodbilder? Ett filarkiv med alla uppdateringar? Sätt igång nu!

Av sajten? Jag hade sett fram emot ett nyhetsscript eller något som gjorde att medlemmarna kunde välja om de ville få ut mail när det kom någon ny undersökning om något. Eller varför inte en ipod.se internet-tidning, där vi användare blir uppdaterade om allt som händer. Vet att det finns andra sidor, men detta är bara tankar!

Bra förslag!

själv tycker jag att iPod.se borde skaffa en IRC kanal där de medlemmar som vill kan hänga och få hjälp med problem/svar på frågor direkt!

hade vart nice

IRC kanal låter hur bra som helst

Tycker att JEENYUS gjorde sitt nick rättvisa med det förslaget.

våran egna jeenyus ----> :rolleyes:

Nu har jag dragit igång en inofficiell irc-kanal för ipod.se på QNet... kom gärna in och säg vem ni är på forumet!

filarkiv låter sjukt bra. kanske en sida där ni sparar alla inlägg som varit bra att ha. typ problemlösningar och sånt. så folk slipper sitta och skriva om samma frågor hela tiden. Bara en tanke.

Jag skulle vilja att utvalda artiklar, typ nyheter mm, skulle ha RSS-stöd, så att man på ett snabbt och smidigt sätt faktiskt kunde ta med sig vissa delar av sidan i sin iPod.

iPod.se har stöd för RSS sedan tidigare. Det kommer ett pryltorg hit så att medlemmar som "langby" slipper skriva sju rader under rubriken "dator"

För att kritisera sidan lite (den är ju så bra i övrigt) så ville jag bara säga att funtionen med att de olästa / trådarna med nya meddelanden visas även ibland som olästa när man läst dem... Är det kanske jag som gör fel?

Ursprungligen av karlzone:

För att kritisera sidan lite (den är ju så bra i övrigt) så ville jag bara säga att funtionen med att de olästa / trådarna med nya meddelanden visas även ibland som olästa när man läst dem... Är det kanske jag som gör fel?

jag har samma problem.

1
Bevaka tråden