Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTrip-återförsäljare i London?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-10-18 12:28

Min mor ska bege sig till London inom en snar framtid och då tänkte jag att hon kunde köpa en iTrip åt mig. Sen kom fråga var man skulle köpa den väl på plats? Någon som vet var man kan köpa den över disk i London? Samt om man måste packa upp den innan man lägger den i väskan, eller kan lådan vara förseglad så jag för nöjet?

Tack på förhand

Jag har för mig att iTrips är förbjudna även i UK. Är dock inte säker.

  • Medlem
  • 2004-10-18 15:30
Ursprungligen av DrRotmos:

Jag har för mig att iTrips är förbjudna även i UK. Är dock inte säker.

Tror inte det.. Expansys.co.uk säljer ex sådana.

  • Medlem
  • 2004-10-18 17:28

Hmm, men vill ha den över disk. Får leta vidare...

Aragos tex

  • Medlem
  • 2004-10-19 07:26
Ursprungligen av williamos:

Aragos tex

Mer om dem tack?

  • Medlem
  • Älmhult
  • 2004-10-19 09:38

Jag har annars en ny fortfarande inplastad till iPod av generation 3 och 4 utlagd på Tradera: http://www.tradera.com/auction/aid_8425155 inköpt i USA av min sambo för någon vecka sen.

  • Medlem
  • 2004-10-19 16:12
Ursprungligen av iggy:

Jag har annars en ny fortfarande inplastad till iPod av generation 3 och 4 utlagd på Tradera: http://www.tradera.com/auction/aid_8425155 inköpt i USA av min sambo för någon vecka sen.

Synd bara att jag har en mini...

  • Medlem
  • Älmhult
  • 2004-10-19 20:04
Ursprungligen av 8fps:

Synd bara att jag har en mini...

Den fungerar till en mini också. Däremot så sticker iTripen ut lite vid sidan om på minin eftersom den är bredare än mini iPoden. (Har testat på sambons mini utan problem.)

  • Medlem
  • 2004-10-19 21:15
Ursprungligen av iggy:

Den fungerar till en mini också. Däremot så sticker iTripen ut lite vid sidan om på minin eftersom den är bredare än mini iPoden. (Har testat på sambons mini utan problem.)

Synd bara att jag inte bor i Perstorp, knappt i södra Sverige. Nej, i Stockholm ska det vara.

1
Bevaka tråden