Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ipod väska?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej

ipod iskin evo2 verkar vara det man ska ha,, men jag hitta denna på macoteket

http://www.macoteket.se/items.cgi?type=item&cathegory=455815&group=normal&stamp=1097771740&extended_info=569680

nu den är ruskigt lik iskin evo2, den ser slimmad ut och den ser ut o ha bra passform

nån som vet vad man borde satsa på??

Jag vet inget om det där fodralet, men jag vet att Evo är riktigt bra. En vinnande kombination är Evo och ett zip från Lajo.biz för att kunna växla med. Zip när du vill ha något tunt så du ser iPoden och Evo när du vill ha ett fodral som skyddar och du lätt kan komma åt kontrollerna på.

Ursprungligen av svanerik:

Jag vet inget om det där fodralet, men jag vet att Evo är riktigt bra. En vinnande kombination är Evo och ett zip från Lajo.biz för att kunna växla med. Zip när du vill ha något tunt så du ser iPoden och Evo när du vill ha ett fodral som skyddar och du lätt kan komma åt kontrollerna på.

kan man köpa en halsband till evo och zippen? för att hänga runt halsen? isf, vart och hur mkt kostar dom? hehe

och föresten, om man har en vanlig guldtjedja... kan man hänga sin ipod på den? haha d skulle va skönt

Kan och kan... Frågan är väl hur skönt det är. Kanske om du har en mini.

Om du vill kunna hänga grejerna ska du handla från Lajo.biz. Han har silikonfodral och en liten ögla i dom.

1
Bevaka tråden