Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Olympus lanserar iPodkonkurrent

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Lite snabbt översatt!
Detta kanske kommer låta konstigt vid första ögonblicket, men Olympus har bestämt sig för att det finns rum för ytterligare en tillverkare i den mobila media världen och har precis släppt två stycken nya portabla media spelare.

m:robe MR-500i är en ny 20GB portabel digital foto visare och en MP3 spelare med "3.7 VGA upplöst touchscreen LCD och har en inbyggd digitalkamera. Det finns mjukvara för att organisera,titta och "remixa" dina digitala foton (du kan överföra foton direkt från din digitalkamera) , trots den högupplösta skärmen så ser det ut som att det inte är något stöd för digital video

m:robe MR-100 är Olympus nya iPod mini utmanare på 5GB. Du kommer inte falla ur stolen direkt, men Olympus hävdar att den använder nån form av unik elektrostatisk platta för styrning.

Båda är endast för japanska marknaden än så länge.

snygga lurar!

Ursprungligen av Kellogs:

snygga lurar!

klart iPod-inspirerade

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2004-10-14 11:43

Det är väl bara en tidsfråga innan Ipod kommer med ngn färg på skärmen.... vore schysst att kunna se digitalbilder.... som man laddat över från kameran.

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2004-10-27 11:20

Saida?

Ursprungligen av Goatsy:

Det är väl bara en tidsfråga innan Ipod kommer med ngn färg på skärmen.... vore schysst att kunna se digitalbilder.... som man laddat över från kameran.


kalla mig Saida eller?!.... häftigt!

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-10-27 11:56
Ursprungligen av Goatsy:


kalla mig Saida eller?!.... häftigt!

Inte speciellt då det redan varit uppe på macrumours och verkligen bara var en tidsfråga innan de dök upp *besservisser* hehe...

  • Medlem
  • 2004-11-16 12:02
Ursprungligen av kainen:

Inte speciellt då det redan varit uppe på macrumours och verkligen bara var en tidsfråga innan de dök upp *besservisser* hehe...

Hur är det man stavar besserw isser egentligen? (osäker på om jag skrev rätt nu )

FRESH! lätt snyggaste konkurrenten. Intressant med touchscreen och sånt. kan mycket väl vara en vinnare.

1
Bevaka tråden