Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

KOSS The Plug

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-09-30 19:16

Nu har mina pluggar tagit slut, dvs dom e torra allesammans. Nån som har nått knep som kan hjälpa!?

  • Medlem
  • Västerås
  • 2004-09-30 19:51

Det går att köpa nya! De ville pracka på mig vanliga skumgummi pluggar när jag ville köpa pro eatip...

  • Medlem
  • 2004-09-30 20:42
Ursprungligen av Spalm:

Nu har mina pluggar tagit slut, dvs dom e torra allesammans. Nån som har nått knep som kan hjälpa!?

Du kanske vill köpa mina Eartip Pro som är gjorda för Koss the Plug? Fick de idag men konstaterade att de inte är optimala för mig. De är annars väldigt popullära. Jag har provat dem i en minut ca, dvs de är i nyskick. Du får de för 100 kronor inklusive frakt. Vad sägs?

  • Medlem
  • 2004-10-05 19:06
Ursprungligen av Q-man:

Du kanske vill köpa mina Eartip Pro som är gjorda för Koss the Plug? Fick de idag men konstaterade att de inte är optimala för mig. De är annars väldigt popullära. Jag har provat dem i en minut ca, dvs de är i nyskick. Du får de för 100 kronor inklusive frakt. Vad sägs?

Kostar bara 79 kr på webhallen...

  • Medlem
  • 2004-10-07 18:16

Eftersom jag inte får in original-pluggarna i örat har jag tillverkat egna med hjälp av vanlig öronpropp. Gjort hål rakt igenom med en syl, klippt av en liten bit så att de får rätt längd och sedan trätt i plaströret. Tog 5min och de sluter grymt tätt!

1
Bevaka tråden