Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Orginal hörlurar till ipod G4

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-09-28 18:49

Hej någon som vet vart man kan köpa nya hörlurar till min G4 som jag köpt för mindre än 2 veckor sedan. Råkade ha sönder ena luren så jag överlever inte länge..
Hittar inte länken på apples hemsida..

Ett tips är att köpa någon bättre lur istället...

  • Medlem
  • 2004-09-28 18:58
Ursprungligen av Alphonze:

Ett tips är att köpa någon bättre lur istället...

Men det är ju ett par lurar jag bara måste ha, någon som vet vad de kostar?

Ursprungligen av Imran:

Men det är ju ett par lurar jag bara måste ha, någon som vet vad de kostar?

ring apple och få ett par nya?

  • Medlem
  • 2004-09-28 19:06
Ursprungligen av malakai:

ring apple och få ett par nya?

Tror du jag får ett par nya om jag ringer och säger att de gått sönder? Men saken är att jag har haft sönder de själv! De kommer vilja ha tillbaka lurarna och upptäcka att jag är skyldig!

ring o säg att dina hörlurar har gått sönder, dom kommer skicka nya inom några dagar, dom kommer inte kräva att du ger tillbaka dina

men på telefon låt dig inte luras av att "gå in på denna sidan så löser de sig" som dom säger, utan säg att du ej har internet o på telefon ger du dina uppgifter, smidigaste sättet

  • Medlem
  • 2004-09-29 00:12
Ursprungligen av RORO__87:

ring o säg att dina hörlurar har gått sönder, dom kommer skicka nya inom några dagar, dom kommer inte kräva att du ger tillbaka dina

men på telefon låt dig inte luras av att "gå in på denna sidan så löser de sig" som dom säger, utan säg att du ej har internet o på telefon ger du dina uppgifter, smidigaste sättet

Okej det låter som en bra idé!
Tack för tipset

nää den sidan funkar skitbra fick dom inom 48 timmar levererade till dörren
riktigt bra

Ring AppleSupport på 0771199519 och berätta ditt problem, så får du nya på mindre än en dag.

  • Medlem
  • 2004-09-29 17:38
Ursprungligen av minipod:

Ring AppleSupport på 0771199519 och berätta ditt problem, så får du nya på mindre än en dag.

Jupp ringde idag och pratade med en kille från Norge, fattade först inte ett smack av vad han satt och pratade om men jag skulle få nya lurar skickade i alla fall
tack allihop

1
Bevaka tråden