Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iSkin evo2

Tråden skapades och har fått 18 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-09-15 18:50

Idag fick jag äntligen mitt iSkin evo2 från theistore.com.

Jag måste medge at jag är impad av kvaliets känslan och passformen som passar min iPod perfekt. Med skinnet på så käns Ipoden väl skyddad mot repor och omildare behandling. Ipoden blir också greppvänligare och ligger bättre i handen. Jag måste dock erkänna att den inte är lika snygg med skinnet på som när den är naken, men det känns bra att att den inte längre kommer bli repad av minsta lilla småstöt i framtiden.

Displayskyddet som är av hårdplast är upphöjt med små gummibitar i hörnen så att man inte får någon vatteneffekt på skärmen. Kuddarna gör också så att skyddet inte kan glida omkring på iPoden och är mjuka så att dom omöjligt skulle kunna repa den.

Här får ni lite bilder på skönheten

Nä, iPoden blir inte lika snygg med den men greppet är grymt! Jag somnade faktiskt i soffan med iPoden i handen och handen hängande på utsidan utav soffan, när jag blev väckt så lyssnade jag fortfarande på lugn go musik och iPoden låg kvar i min hand!

  • Medlem
  • 2004-09-15 19:16

jäkligt najs

Dräggel... Hur lång tid tog det för dig att få den? theIstore har just skickat mitt paket, men jag vet inte ifall det bara är iTripen eller iTrip och iSkin

  • Medlem
  • 2004-09-15 21:44

Jag fick mail om att dom hadde skickat den den 11e och fick den idag 15e..

Jag betställde också en itrip samtidigt med skinnet men eftersom skinner inte börjat levereras när jag beställde så skickade dom iTripen direkt (jag fick den för två veckor sen) och skinnet nu.

Dom gjorde det desutom utan att jag behövde betala extra frakt för det.. Det tycker jag är bra service..

Totalt gick kalaset på $75=540kr.. Värt varenda krona.

Dom skickade mina grejer klockan 5 i morse. Med lite tur bör jag alltså ha det på fredag. Annars på måndag?

Behövde du tulla förresten?

  • Medlem
  • 2004-09-15 23:17

nope.. inget sånt..

  • Medlem
  • 2004-09-20 21:52

Jag kan inte förstå varför folk köper dessa asafula "skins". Så groteskt hemska, och säg då inte att det är för att skydda ipoden, för hellre har jag en repig, än en med den där.. saken på.

  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-09-20 22:01
Ursprungligen av Corax:

Jag kan inte förstå varför folk köper dessa asafula "skins". Så groteskt hemska, och säg då inte att det är för att skydda ipoden, för hellre har jag en repig, än en med den där.. saken på.

Hmm, jag antar att svaret på den frågan är att folk faktiskt vill skydda sina iPods. Världen kretsar inte runt dej...

  • Medlem
  • 2004-09-20 22:09
Ursprungligen av Legolas:

Hmm, jag antar att svaret på den frågan är att folk faktiskt vill skydda sina iPods. Världen kretsar inte runt dej...

Jo, uppenbarligen. Men ändå, man köper inte världens snyggaste spelare för att klä på den en silikondräkt. Ett snyggt skydd, enligt min mening, är Marware Sportsuit Sleeve. Finns det någon som har en sådan, vad tycker ni om den?

  • Medlem
  • 2004-09-20 22:06

Är det nån plats eller något sådant framför displayen?

Funderat på att införskaffa något skin, har fundering på ett vitt ev2.

  • Medlem
  • 2004-09-20 22:11

Artic evo2 är genomskinligt så där "behåller" man ju färgen på spelaren iaf.

  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-09-20 22:17

Jag använder inget speciellt "skydd", jag har gjort ett iPod-fodral av ett svettband, se denna tråd. Väldigt smidigt tycker jag, det skyddar iPoden och du slipper "klä på den en silikondräkt".

  • Medlem
  • 2004-09-20 22:42
Ursprungligen av Legolas:

Jag använder inget speciellt "skydd", jag har gjort ett iPod-fodral av ett svettband, se denna tråd. Väldigt smidigt tycker jag, det skyddar iPoden och du slipper "klä på den en silikondräkt".

Ja jag såg den tråden. Bra mycket snyggare än de flesta "skinsen" som man kan köpa.

  • Medlem
  • 2004-09-20 22:30

själv tycker jag att iskin är bland dom snyggaste skinsen och jag ska köpa ett imorgon:D

Nu börjar jag vänja mig såpass mycket vid den blåa iSkin eVo'n att jag tycker min 3G är fulare utan. Det säger endel om iSkins utseende!!

Jag tcker att man har användning för ett Skin när man är på båten eller när man är på stranden eller dylikt. Perfekt stöt- och stänkskydd helt enkelt. Kör också med ett iSkin till min 3G.

väntar fortfarande ivrigt på mitt precis likadana skin.

dom har skickat (och jag har fått) min iTrip

1
Bevaka tråden