Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Audio-Outfitters

Tråden skapades och har fått 24 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-09-11 09:24

Hej.

Jag har beställt en iTrip från www.audio-outfitters.com och jag har bara ett par frågor:

1. Hur lång tid tar det från att den har skickats till att man får den?
2. Vilka är det som levererar åt audio-outfitters?
3. Levererar de på helger?

/Jakob

  • Oregistrerad
  • 2004-09-11 09:54

hmm undrar samma frågor jag ha också beställt en iTrip mini där ifrån så... hoppas nån kan svara!

  • Oregistrerad
  • 2004-09-11 14:41

1. Hur lång tid tar det från att den har skickats till att man får den?
De flesta jag vet verkar ha fått det iaf inom en vecka. En del har fått det ännu kvickare. Se bara till att de du beställer finns i lager så ska det nog inte vara någon fara.

  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-09-11 15:01
Ursprungligen av raZmus:

1. Hur lång tid tar det från att den har skickats till att man får den?
De flesta jag vet verkar ha fått det iaf inom en vecka. En del har fått det ännu kvickare. Se bara till att de du beställer finns i lager så ska det nog inte vara någon fara.

Okej, men jag fick ett mail från dom i torsdags där det stod att grejerna är skickade! Då borde dom komma i början av nästa vecka va?

  • Oregistrerad
  • 2004-09-11 16:10
Ursprungligen av Legolas:

Okej, men jag fick ett mail från dom i torsdags där det stod att grejerna är skickade! Då borde dom komma i början av nästa vecka va?

mina kommer på måndag

  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-09-11 16:15
Ursprungligen av stoffen:

mina kommer på måndag

Hur vet du det? :eek:

  • Oregistrerad
  • 2004-09-11 20:20
Ursprungligen av Legolas:

Hur vet du det? :eek:

skickade ett mail och frågade :rolleyes:

  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-09-11 23:06
Ursprungligen av stoffen:

skickade ett mail och frågade :rolleyes:

När beställde du?

  • Oregistrerad
  • 2004-09-12 14:11
Ursprungligen av Legolas:

När beställde du?

måndags! du då?

  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-09-12 14:22
Ursprungligen av stoffen:

måndags! du då?

Jag minns inte men jag fick ett mail i torsdags där det stod att dom hade skickat grejerna.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-12 14:26
Ursprungligen av Legolas:

Jag minns inte men jag fick ett mail i torsdags där det stod att dom hade skickat grejerna.

den 7 skickade dom mina grejor (Tisdag)

Jag beställde från The iStore. Är det dyrare? Betalade 346 kr för min iTrip. (Har dock inte kommit än. Beställde i torsdags.)

  • Medlem
  • 2004-09-12 13:54
Ursprungligen av binnelid:

Jag beställde från The iStore. Är det dyrare? Betalade 346 kr för min iTrip. (Har dock inte kommit än. Beställde i torsdags.)

Det är lite dyrare, den kostar 300 med frakt från audio-outfitters.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-12 14:27

förresten anledingen till att jag mailade dem va att de inte skickat nått mejl till mej om att den skickats så man började bli lite otålig

hhm.... kan de inte vara så att man inte får den om man beställer?? har hört att tullen kanske kan ta paketet... eftersom de e olagigt...
Hur är det där... vill så gärna ha en itripmin jueeee!!

  • Oregistrerad
  • 2004-09-12 14:37
Ursprungligen av keeeka:

hhm.... kan de inte vara så att man inte får den om man beställer?? har hört att tullen kanske kan ta paketet... eftersom de e olagigt...
Hur är det där... vill så gärna ha en itripmin jueeee!!

beställ en då....

Ursprungligen av keeeka:

hhm.... kan de inte vara så att man inte får den om man beställer?? har hört att tullen kanske kan ta paketet... eftersom de e olagigt...
Hur är det där... vill så gärna ha en itripmin jueeee!!

inte olagligt att äga... bara olagligt att använda.. så nej tullen kommer inte ta paket med itrip i.

Mig tog det ca 4 veckor att få min iTrip mini men det berodde på att Posten lagt brevet i min bortresta grannes brevlåda...
Han kom och lämnade det samma dag som jag äntligen fått tummen ur och mailat till audio-outfitters och frågat var itripen tog vägen

Slapp ju tull i alla fall och att Posten lade brevet i fel låda är ju knappast audio-outfitters fel så jag skulle handla av dem igen.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-13 15:42

fick min idag (måndag) e riktigt nöjd! tog exakt en vecka från audio-outfitters till mig!

  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-09-13 15:48
Ursprungligen av stoffen:

fick min idag (måndag) e riktigt nöjd! tog exakt en vecka från audio-outfitters till mig!

Jag fick oxå min idag, tog 4 dagar (med helg) till min dörr! Nu ska här testas!

  • Oregistrerad
  • 2004-09-13 16:20
Ursprungligen av Legolas:

Jag fick oxå min idag, tog 4 dagar (med helg) till min dörr! Nu ska här testas!

härligt med nån man kan dela glädjen med!! bästa frekvensen där jag bor är 103,5 komemr uppdatera frekvensen hela tiden

  • Oregistrerad
  • 2004-09-13 19:40
Ursprungligen av Legolas:

Jag fick oxå min idag, tog 4 dagar (med helg) till min dörr! Nu ska här testas!

funkar det bra?

  • Medlem
  • 2004-09-15 20:36

Fick min iTrip i dag. Det tog en vecka precis. Ingen tull för min del.
Märkligt nog tar det längre tid att få hit en iPod från Västerås som jag beställde för över två veckor sedan.

  • Medlem
  • 2004-09-16 00:34

Fick min iTrip från A-O i tisdags. Kom i ett jiffykuvert utan några flottiga fingeravtryck från tullen. Varning för att åka nära min bil och ha 93.0 inrattat på stereon.

  • Medlem
  • Borås
  • 2004-09-16 09:33

>>keeeka
iTrip ärinte olagligt att äga, vilket innebär att tullen har ingen rättighet att pilla på din iTrip. Däremot är det förbjudet att använda den )
Ungefär som att ladda ner MP3, inte förbjudet men det är olagligt att dela med sig....

Min iTrip2 beställdes i tisdags och skickades igår så de går nog på en vecka att få sina prylar.

1
Bevaka tråden