Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iShade

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har köpt en iShade till min iPOD MINI. HUR FÅR MAN PÅ DEM?

  • Oregistrerad
  • 2004-09-08 10:35

Lägg dem på displayen, så fastnar de av statisk elektricitet. De sitter inte som berget direkt.

  • Medlem
  • 2004-09-08 12:30

Hmm, funderar på att köpa ett par iShade jag, men nu blir jag osäker. Om man använder exo3mini samt iShade, lossnar det lätt då eller?

Hehe, min verkar inte funka så jättebra om man säger så:/. Någon sort skydd för display som ör som en klisterlapp ungefär? Ungfär som den som sitter över klickhjulet när ipoden är nu.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-10 10:24
Ursprungligen av NilSen:

Hehe, min verkar inte funka så jättebra om man säger så:/. Någon sort skydd för display som ör som en klisterlapp ungefär? Ungfär som den som sitter över klickhjulet när ipoden är nu.

Beställ från Biltema ett PDA skydd (29 kr), klipp ut rätt storlek för ipod mini'n, och klistra på.
Har iShade men ska själv göra så.

Raptor

  • Medlem
  • 2004-09-10 16:57
Ursprungligen av Raptor:

Beställ från Biltema ett PDA skydd (29 kr), klipp ut rätt storlek för ipod mini'n, och klistra på.
Har iShade men ska själv göra så.

Raptor

Men då kan du ju inte få den häftiga färgen på skärmen ju:P Kan ju bli grön med rätt skydd.

Men om jag köper ett exo3mini, sitter det bättre på plats då? Det blir ju ett litet skydd lixom.

1
Bevaka tråden