Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

www.audio-outfitters.com ???

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, jag skulle villja köpa en itrip mini från www.audio-outfitters.com ....

det kostar 32 Dollar. ink frakt så kostar det 43 dollar och på tax så står det 0.00 dollar.

men jag undrar om det kommer kosta totalt : 43 dollar? nån som har köpt därifrån?

kommer det att bli några problem med tullen?

////

Tack för svar

  • Oregistrerad
  • 2004-09-05 16:20

Tullavgifter tillkommer säkerligen.

kk. men jag vill köpa med postförskott, finns det någon plats som man kan göra det eller är alla visa?

  • Oregistrerad
  • 2004-09-05 16:53
Ursprungligen av sajbermaku:

Tullavgifter tillkommer säkerligen.

nej faktiskt så gör det inte det på detta stället...

"På detta stället"? Så länge affären ligger utanför EU kan man räkna med risken för att tullavgifter uttas av svenska tullen.

men jag vill köpa med postförskott, finns det någon internet butike som säljer itrip så eller ?

  • Oregistrerad
  • 2004-09-05 20:14
Ursprungligen av FredrikB:

"På detta stället"? Så länge affären ligger utanför EU kan man räkna med risken för att tullavgifter uttas av svenska tullen.

www.audio-outfitters.com kommer det ingen tull till jag har själv beställt en itrip mini där så jag vet ...

men man måste beta med kreditkort, jag vill ha med postförskott......

Ursprungligen av stoffen:

www.audio-outfitters.com kommer det ingen tull till jag har själv beställt en itrip mini där så jag vet ...

Det jag påpekar är att huruvida tullavgifter uttas eller ej är inget som affären själva kan råda över med 100% säkerhet.

/Fredrik

I Sverige finns det inte med tanke på att den är olaglig att använda.

jo, men en butik utomlands som kör med postförskott.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-06 12:44

postförskott ifrån utlandet.. njaaa finns väl bara alternativ och betala med kreditkortet.

Ursprungligen av sajbermaku:

postförskott ifrån utlandet.. njaaa finns väl bara alternativ och betala med kreditkortet.

Eller PayPal...
Fast å andra sidan förstår jag inte folk som är så rädda för att köpa med kort på nätet.
I fallet med Audio-Outfitters kan du ringa in ditt kortnummer om du känner att du inte vill lämna det i ett mail.
Det är iaf en seriös butik (läs omdömen på Ebay) och jag hade inga problem när jag handlade av dem. Fick inte betala varken moms eller tull heller och paketet låg utanför dörren efter 1 vecka!

//Perran

Ursprungligen av Perran:

Eller PayPal...
Fast å andra sidan förstår jag inte folk som är så rädda för att köpa med kort på nätet.
I fallet med Audio-Outfitters kan du ringa in ditt kortnummer om du känner att du inte vill lämna det i ett mail.
Det är iaf en seriös butik (läs omdömen på Ebay) och jag hade inga problem när jag handlade av dem. Fick inte betala varken moms eller tull heller och paketet låg utanför dörren efter 1 vecka!

//Perran

förmodligen har han inget "kontokort"... är väl kanske därför han vill beställa mot PF...

1
Bevaka tråden