Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Att handla från iskin.com

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej ipoders!

Funderar på att beställa ett iSkin eVo2 till min G4:a från iskin.com och undrar om någon har erfarenhet av att handla från dem. Jag tänker närmast på leveranstid, ev. tull osv.

Dessutom har jag inte lyckats hitta någon svensk återförsäljare av iSkin... någon som vet?

Tack på förhand!

  • Oregistrerad
  • 2004-09-03 18:40

Okej, har ej beställt ifrån iSkin men ifrån www.lajo.biz som har liknande grejer, dom skickade med HKPOST och som GIFT så nemas tullavgifter där.

Du kan ju maila och fråga ifall möjligheten finns och skicka den som en "present" så du slipper fler utgifter.

  • Medlem
  • 2004-09-03 19:28

Jag har beställt ett evo2, men från www.istore.com. Dem har billigare frakt än www.iskin.com
istore = totalt $ 40 iskin = totalt $ 45.

Jag har inte fått det än så jag vet inget om leveranstiden och tull (jag håller tummarna).

  • Oregistrerad
  • 2004-09-03 21:17

Det tog 8 dagar att få mitt iskin från www.istore.com till Finland. Så något där runt borde det ta.

/Franz - http://www.solidgeek.net

Allright, tack så mycket för hjälpen!

Hej, jag är ny här. Beställde min iPod 20gb i söndags så den borde komma nästa vecka.
Jag undrade dock om det här istore.com som ni snackar om. Jag kommer bara till en sida för ett oljeföretag och ingen sida att köpa iPod-tillbehör, kan istore.com ha blivit uppköpt måntro?

http://www.theistore.com. Du glömde the.

ah, tack. det hade dom inte skrivit ut här i tråden. *bugar och bockar ödmjukast*

Någon som vet om en iPod mini går att docka när man har ett iskin mini på?

Det går om du kränger av underdelen av skinet. Jag gör det jämt på min "stora" ipod med iskin evo.

Men d e väl bara beställa d på apple sverige...dom har ju..d e enkelt.

1
Bevaka tråden