Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Billigaste sättet att låtsas att du har en iPod!

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-08-30 18:15

Ja, helt enkelt en tröja med iPodhörlurar tryckta på. Tycker faktiskt att den var ganska fin , trots att jag har flera par riktiga!

http://www.lafraise.com/boutique/fiche_produit.cfm?ref=T0107_M

Till höger ett par riktiga, till vänster ett par tryckta:

[via Engadget]

Ursprungligen av raZmus:

Ja, helt enkelt en tröja med iPodhörlurar tryckta på. Tycker faktiskt att den var ganska fin , trots att jag har flera par riktiga!

http://www.lafraise.com/boutique/fiche_produit.cfm?ref=T0107_M

Till höger ett par riktiga, till vänster ett par tryckta:

[via Engadget]

Fin tröja, men så ser det ändå inte ut för mig. Hoppas verkligen att ingen använder de medföljande lurarna..

  • Medlem
  • 2004-08-30 18:36

lol nödvändig tröja

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2004-08-30 18:37

"Fin tröja, men så ser det ändå inte ut för mig. Hoppas verkligen att ingen använder de medföljande lurarna.."

Värt att nämna är att ipods original hörlurar låter betydligt bättre än många andra "original"-lurar.. t ex iRivers osv

  • Medlem
  • 2005-04-05 19:24
Ursprungligen av sEia:

"Fin tröja, men så ser det ändå inte ut för mig. Hoppas verkligen att ingen använder de medföljande lurarna.."

Värt att nämna är att ipods original hörlurar låter betydligt bättre än många andra "original"-lurar.. t ex iRivers osv

Gör som christianf gjorde med raZmus inlägg och som jag gör nu med ditt inlägg istället för att kopiera texten och sätta till: " ". Du väljer bara svara på personens inlägg.

/Hampus

"Billigaste sättet att låtsas att du har en iPod!" är kanske att ta i... Billigare att skriva ut iPod-pappersvikningen som finns på nätet nånstans... Fast då får man ju inte lurarna så en kombination är nog det bästa...

  • Oregistrerad
  • 2004-08-31 00:29

Det är dyrt med skrivare och skrivarbläck, glöm inte det.

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-08-31 07:32

Om man kikar på bilden så ser det inte ut som några av lurarna är tryckta! dom till höger ser man ju lätt inte är det eftersom de går en bit utanför tröjjan men det till vänster har dom ju bara gjort ett hål i tröjjan o dragit igenom... kika ovanför tröjjan... man ser ju klart o tydligt kablarna kika fram där. FAKE FAKE FAKE!

  • Oregistrerad
  • 2004-08-31 07:55
Ursprungligen av kainen:

Om man kikar på bilden så ser det inte ut som några av lurarna är tryckta! dom till höger ser man ju lätt inte är det eftersom de går en bit utanför tröjjan men det till vänster har dom ju bara gjort ett hål i tröjjan o dragit igenom... kika ovanför tröjjan... man ser ju klart o tydligt kablarna kika fram där. FAKE FAKE FAKE!

Köpte du den på nät-affären som länken var ifrån?

1
Bevaka tråden