Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

För lite bas på iPoden, här är lösningen!

Tråden skapades och har fått 25 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-08-29 19:33

http://www.ipodlounge.com/forums/showthread.php?s=&threadid=45150

VARNING! Ta det lugnt med dina hörlurar! De kan gå sönder om du har för hög volym!

  • Medlem
  • International user
  • 2004-08-29 21:54

Svensk översättning tack?

Jag stoppade propparna i näsan och tryckutjämnade men inget hände Hur ska man göra?

  • Oregistrerad
  • 2004-08-29 23:47

Man ska göra precis så. Hög volym är ett måste också. Funkar här. Funkar bättre för min bror. Det som är lustigt är att för en liten stund låter det som om man har lurarna i öronen. haha!

  • Oregistrerad
  • 2004-08-30 00:07
Ursprungligen av raZmus:

Man ska göra precis så. Hög volym är ett måste också. Funkar här. Funkar bättre för min bror. Det som är lustigt är att för en liten stund låter det som om man har lurarna i öronen. haha!

kan man få bild beskrivning =D

??

//C

  • Oregistrerad
  • 2004-08-29 23:48

Det bästa är att det är snyggt med lurarna i näsan! PS. Man måste ha typ högst volym, annars funkar det inte DS.

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-08-30 10:37

HAHAHHA fan va sjukt, måste jag prova senare när jag e själv

Passa er för det här, om man har lurarna i näsan och blåser så spräcker man basen i dom... Då kan man verkligen snacka om dålig bas. Den finns nämligen inte längre i lurarna.

Hände mig

Ursprungligen av svanerik:

Passa er för det här, om man har lurarna i näsan och blåser så spräcker man basen i dom... Då kan man verkligen snacka om dålig bas. Den finns nämligen inte längre i lurarna.

Hände mig

Då är vi två

Vad är numret till Apple's support?
Får man nya oavsett vad man säger hänt med dem?

/Anders

  • Oregistrerad
  • 2004-08-30 19:03
Ursprungligen av Anders_hoffman:

Då är vi två

Vad är numret till Apple's support?
Får man nya oavsett vad man säger hänt med dem?

/Anders

Jupp, bara du talar med en schysst kille

=D

//C

Ursprungligen av Archduk3:

Jupp, bara du talar med en schysst kille

=D

//C

Ojdå.. Min vanliga otur säger mig att jag får prata med en osjyst kille:D

Har någon blivit nekad att få nya?

Numret please!!

/Anders

  • Oregistrerad
  • 2004-08-30 20:34
Ursprungligen av Anders_hoffman:

Ojdå.. Min vanliga otur säger mig att jag får prata med en osjyst kille:D

Har någon blivit nekad att få nya?

Numret please!!

/Anders

numret 077 11 99 519

och säg bara som det är, det gjorde jag och han sa "vi gör egentligen inte det men jag ska lösa det. Men säg att du bara lyckats spränga de, glöm näsan

//C

Ursprungligen av Archduk3:

numret 077 11 99 519

och säg bara som det är, det gjorde jag och han sa "vi gör egentligen inte det men jag ska lösa det. Men säg att du bara lyckats spränga de, glöm näsan

//C

Tänkte köra den här:

"Lyssnade på en låt med ganska hög volym (inte full) och med EQ'n på "BassBooster", och plötsligt sprakade det till.. Och ljudet blev kasst..."

Ska köpa The Plug snart.. men men..

Tack för hjälpen!

/Anders

  • Oregistrerad
  • 2004-08-30 22:04
Ursprungligen av Anders_hoffman:

Tänkte köra den här:

"Lyssnade på en låt med ganska hög volym (inte full) och med EQ'n på "BassBooster", och plötsligt sprakade det till.. Och ljudet blev kasst..."

Ska köpa The Plug snart.. men men..

Tack för hjälpen!

/Anders

Det funkar

//C

  • Oregistrerad
  • 2004-08-30 18:01

Blåser? Ja, man ska passa sig eftersom man behöver så hög volym.
Förlåt svanerik

Jag ska ringa i morgon. Fan vad sur jag blev när jag upptäckte att dom hade pajat.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-30 22:53

Detta var såklart inte mina intentioner med denna tråd. Mina höll ju! Förlåt igen Har lagt in en liten varning i första posten nu!

  • Oregistrerad
  • 2004-08-30 22:55
Ursprungligen av raZmus:

Detta var såklart inte mina intentioner med denna tråd. Mina höll ju! Förlåt igen Har lagt in en liten varning i första posten nu!

Bra

Yjo ny här på forumet.. Är det bara att ringa till dom och säga (ja mina lurar pajade kan ni skciak nya till mig?)Fför ja har nämligen inte kvar mina ipod lurar då dom barar blev helt kaputt kör nu med Koss The plug lurar..

  • Oregistrerad
  • 2004-08-30 23:02

Det är inte meningen att man ska utnyttja Apple's kundservice, men gick hörlurna sönder under vanlig användning så kan du naturligtvis reklamera dem genom att ringa Apple.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-30 23:03
Ursprungligen av raZmus:

Det är inte meningen att man ska utnyttja Apple's kundservice, men gick hörlurna sönder under vanlig användning så kan du naturligtvis reklamera dem genom att ringa Apple.

Jag håller med, och det är ju exakt det vi gör. Beställde som sagt mitt tredje par idag

//C

Okej ja trodde typ att man måsta skcika in dom lurar man har som gick sönder å sen skcikar dom ett par nya...

  • Oregistrerad
  • 2004-08-30 23:09
Ursprungligen av Parkalash:

Okej ja trodde typ att man måsta skcika in dom lurar man har som gick sönder å sen skcikar dom ett par nya...

Nej så är det inte, du får nya inom 2 dygn om du ringer......NU!

//C

nu.. eeh oki

Ni behöver inte ringa till Apple! Garantiärenden går att lösa via internet. Gå in på www.apple.se och klicka på Support och vidare till Apple Care. Där kan man beställa nya lurar utan att behöva prata med någon på telefon.

/Fredrik

  • Oregistrerad
  • 2004-08-31 00:06
Ursprungligen av FredrikB:

Ni behöver inte ringa till Apple! Garantiärenden går att lösa via internet. Gå in på www.apple.se och klicka på Support och vidare till Apple Care. Där kan man beställa nya lurar utan att behöva prata med någon på telefon.

/Fredrik

Ja ja, det går att lösa iaf, bara man vill.

Hursom helst, nu ahr vi gått off-topic

//C

1
Bevaka tråden