Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

AudiaX FM-sändare

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-08-23 21:09

Tänkte bara tipsa om denna pryl:

http://www.kvalitetsvaruhus.se/butik/show_one.asp?ID=4235

Det står "Får för närvarande ej säljas i Sverige" men det verkar inte stoppa dom från att sälja den

Jag beställde en för några dagar sen och statusen ändrades nyligen till "Levererad" så förhoppningsvis borde jag ha den om en dag eller två.

Jag tyckte priset var ganska bra då man slipper betala en massa frakt och eventuella tullavgifter.

Dock inte lika snygg som en iTrip :/

förutom att det faktiskt kostar ungifär lika mycket att beställa från theistore.com

jag tycker det är så fjantigt med den lagen, det gäller bara ett par meter.

  • Medlem
  • 2004-08-24 14:23

Denna kom imorse nu saknas bara iPoden

  • Oregistrerad
  • 2004-08-24 14:34

Åhå... Med vit sladd... inte illa...

I Östersund är det förresten ingen sändning på 92,5

Hur är ljudet på denna rackare? Funderar på en sådan eller en belkin tunecast 2 från theistore. skulle hamna på ca 380kr inkl frakt från usa för en sådan. nån som har nåt att säga om någon av dessa?

  • Medlem
  • 2004-08-24 18:00

Hur fungerar fm-sändaren??? Funderar på att köpa en likadan...

  • Medlem
  • 2004-08-24 22:08

Har tyvärr inte hunnit testa den ordentligt då jag inte har fått min iPod Mini än men jag skall göra lite mer efterforskningar imorgon (sitter på jobbet just nu) och rapportera

  • Medlem
  • 2004-08-25 21:49

Testade sändaren lite imorse och jag måste säga att jag tyckte ljudet var fullt acceptabelt, dock är jag ingen audiofil så jag nöjer mig med ganska lite rekommenderar denna sändare till alla som vill ha en fm-sändare som kanske inte exklusivt kommer att användas med en iPod.

1
Bevaka tråden