Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lurar/pluggar till jogging?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-08-16 00:53

Får min ipodmini med armbandet nu i veckan så då blir det ut i joggingspåret och kämpa.

Problemet är bara att jag inte vet vad jag skall ha i öronen. Snäckor är uteslutet och jag gillar inte stora hörlurar så valet faller på pluggar.

Någon som har erfarenhet av jogging med tex Koss the plug, e2c, sony,ex71sl?

  • Medlem
  • 2004-08-16 01:12

e2c är bra att jogga med, dom sitter där som ska jämfört med vanliga snäckor

  • Medlem
  • 2004-08-16 01:33
Ursprungligen av Bury:

e2c är bra att jogga med, dom sitter där som ska jämfört med vanliga snäckor

Tack, det var det jag ville höra. Är nämligen grymt sugen på e2c.

Är det bara jag i detta universum som springer perfekt med de vanliga apple hörlurarna? Funkar perfekt för mig iaf..

Koss the plug är kanon att jogga med.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-16 12:25

De vanliga lurarna som följer med fungerar för mig att springa med, tills jag kommer till en backe, nedförs. När detta sker ramlar de ur oftare än jag orkar stoppa in dem igen iaf.

E5c...

Ursprungligen av minipod:

E5c...

Så kostar de ~3500 mer än e2c också ^^

  • Medlem
  • 2004-08-16 14:02
Ursprungligen av minipod:

E5c...

Att köpa ett par lurar som kostar dubbelt så mycket som själva mp3-spelaren känns inte bara hyfsat onödigt utan även rätt så dumt .....

Det lutar nog åt e2c, även om jag tycker att även dom ligger vid smärt gränsen vad det gäller pris...

Pengar är till för att spenderas!

  • Medlem
  • 2004-08-16 16:17

Nån som har erfarenhet av sony ex71sl? Läste en recension där de tyckte att de åkte ur lätt!

Nån som har sony joggat?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-08-16 16:30
Ursprungligen av Arkie:

Nån som har erfarenhet av sony ex71sl? Läste en recension där de tyckte att de åkte ur lätt!

Nån som har sony joggat?

sony ex71sl funkar perfa med att jogga.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-16 17:00
Ursprungligen av xtrem:

sony ex71sl funkar perfa med att jogga.

Köpte ett par Etymotic ER-4P från ebay. Jag har läst så bra grejjer om dessa lurar att jag inte kunde motstå att köpa dessa. Folk har blivit chockade över hur bra de låter.

Frågade på ljudmakarn och de ville ha 4800 SEK!!! för dessa och jag pröjsade precis 1560 spänn för dom på ebay med 2 års garanti. Paketet är försäkrat och med tracking nr och även om dom tullar mig så hamnar den på max 2100 kr.
Så köpet är idiot säkert.

Hälsningar
Raptor

1
Bevaka tråden