Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

istället för itrip?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tänkte köpa mig en Itrip men det kostar som F*N att beställa en från Usa så jag undrar om nån vet ett mkt billigare alternativ som går få tag i Sverige?

Hade tänkt ha den i bilen och det gör inget om det ser ut som nått som katten spytt upp bara den ger samma resultat som Itrip ... Har läst om Belkin fm sändare, är den lika bra eller? (kan inget så döm mig inte om det var en extremt dum fråga )

  • Medlem
  • 2004-07-17 00:28

kostar som f*n?

På Ebay kan du få en itrip för 40-50 dollar inklusive frakt. Vilket blir runt 350 kr. (Har du otur kan du ju iof åka på tull/moms också)

Ursprungligen av andyp:

kostar som f*n?

På Ebay kan du få en itrip för 40-50 dollar inklusive frakt. Vilket blir runt 350 kr. (Har du otur kan du ju iof åka på tull/moms också)

om man skulle ha otur vad ligger tullen på då? :rolleyes:

  • Medlem
  • 2004-07-17 00:35

25% moms... Sen vet jag inte om de tar ut några tullavgifter men på sådana här små värden blir det ju inte så mycket ändå.

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-07-17 11:49
Ursprungligen av andyp:

25% moms... Sen vet jag inte om de tar ut några tullavgifter men på sådana här små värden blir det ju inte så mycket ändå.

OM dom lägger på moms så tar dom tullafgift också... tullavgiften är arbetet dom måste göra när dom öppnar paketet, räknar ut momsen o skriver papper på det. Så allt som dom öppnar blir det tull på om dom lägger moms på det.

1
Bevaka tråden