Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

PodSleevz från RADTech.us

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Täby
  • 2004-07-15 14:59

Fick hem mitt idag... hämtade ut det på posten (eller ja metro då inte för att det hör hit ) och när jag öppnar brevet som allt kommer i så blir jag lite förvånad... alltsammans ligger i ett 15-20cm långt plaströr... som är kanske3-4cm i diameter... öppnar locket och där ligger min titan podsleevz till min 3G 40GB iPod... plockar upp den o den ser inte mycket ut för världen... trär på den på iPoden i bilen på väg till jobbet... och den sitter perfekt, plasten som sitter för skärmen kladdar fast lite i iPodens skärm så den rör sig inte en mm när man knapprar på knapparna och kontrollerna är inga problem att använda.

betyg... 8/10. tycker dom borde ha öppningen nertill istället så man kan rulla upp fodralet lite så att det går att sätta i dockan utan att ta av hela fodralet, dock så finns det undertill en "lucka" som man kan ta bort så att det går att koppla in usb/firewire kabeln iaf! men i dockan får den inte plats.

Förresten så passar iPodden i bältesclippen utan problem även när man har en podsleevz på podden

Bästa fodralet jag provat till podden än så länge

http://www.radtech.us/Products/Podsleevz.aspx

Slänger upp ett par bilder senare om nån är intresserad?

Jag hade lite problem med en lös överkant till mitt sleev, men annars är det perfekt.

Plaströrsförpackningen Äger!

Jag ska recensera det här sen... Så bilder och sånt kommer.

Tycker också att det är ett kanonfodral.

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-07-16 12:03
Ursprungligen av svanerik:

Jag ska recensera det här sen... Så bilder och sånt kommer.

Tycker också att det är ett kanonfodral.

Slänger upp en bild iaf

Ser inte snyggt ut tycker jag, själva ipodden e ju tok snygg då ska man väl inte sätta på ett fult skydd! OBS Menar kaninen's bild OBS

Det här fodralet är iallafall snyggt

  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-07-16 13:32
Ursprungligen av masterkiller:

Ser inte snyggt ut tycker jag, själva ipodden e ju tok snygg då ska man väl inte sätta på ett fult skydd! OBS Menar kaninen's bild OBS

Det här fodralet är iallafall snyggt

Jag har ett sånt... Är urbra! Synd bara att det inte är något skydd till displayen. Annars är den dunderbra!

Jag står lite i valet och kvalet mellan en Radtech och en Tunewear PRIE till min iPod Mini. Någon som har testat båda?
http://www.tunewear.com/english/product/prie/index.html

PS. minipod, du har pm.

Ursprungligen av klumpfot:

Jag står lite i valet och kvalet mellan en Radtech och en Tunewear PRIE till min iPod Mini. Någon som har testat båda?
http://www.tunewear.com/english/product/prie/index.html

PS. minipod, du har pm.

[FONT="Verdana"]Tunewear PRIE Har inte kommit ut än. I slutet av Juli tyckte jag det stod på hemsidan. Jag såg deras andra sorts fodral och dom verkade bättre än radtech och sleevsen faktiskt. Jag kommer nog att skaffa ett skydd där ifrån Tunewear PRIE när dom kommer ut. och beroende på vad dom kostar. sleevsen e ju iallafall billiga. [/FONT]

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-07-16 14:04

klumpfot: tycker det fodralet du länkade till mest ser ut som en tanthandväska... no offence

masterkiller: kika lite på stavningen... heter ffs inte kaninen

legolas: vad är det där för fodral, hur tjockt är det? med podsleevez kan man fortfarande ha podden i bältesklippsen då den nästan är obefintligt tjock

Öj alla! Det är väl ett iSkin Exo2? Jag har precis fått iSkin Evo. Det är så jäkla grymt... Köp för fan! Innehåller både bältesclip och displayskydd?

Snäppet bättre än Podsleevez.

Jag fick med deras silikonskydd för tangentbordet också... Det är faktiskt rätt bra. Man kan slafsa på hur som helst nu vid tangentbordet. (Det har jag i och för sig gjort hela tiden men nu känns det säkert.)

Jag har gillat Lajo:s produkter, men iSkin Evo utklassar Lajos Exo... De är annars motsvarande. ISkins är lite dyrare, men det ingår mer grejer.

Jaja... Man är ju prylbög. Blir helt lycklig när man får tag på en ny underbar pryl...

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-07-16 21:10
Ursprungligen av svanerik:

Öj alla! Det är väl ett iSkin Exo2? Jag har precis fått iSkin Evo. Det är så jäkla grymt... Köp för fan! Innehåller både bältesclip och displayskydd?

Snäppet bättre än Podsleevez.

Jag fick med deras silikonskydd för tangentbordet också... Det är faktiskt rätt bra. Man kan slafsa på hur som helst nu vid tangentbordet. (Det har jag i och för sig gjort hela tiden men nu känns det säkert.)

Jag har gillat Lajo:s produkter, men iSkin Evo utklassar Lajos Exo... De är annars motsvarande. ISkins är lite dyrare, men det ingår mer grejer.

Jaja... Man är ju prylbög. Blir helt lycklig när man får tag på en ny underbar pryl...

Kan du inte skicka upp ett par bilder hära?

1
Bevaka tråden