Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var köper jag Itrip

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Var köper jag itrip billigast, lättast och med garanterat bra kvalitet...

http://www.theistore.com/
Därifrån köpte jag.. beställde den någongång i förra veckan och fick den idag, det blev inte farligt dyrt heller, $43 tror jag det var

Allting fungerade utmärkt, jag betalade med visa-kort och den låg bara i brevlådan idag och fungerar utmärkt!

MVH

Ursprungligen av Rille:

http://www.theistore.com/
Därifrån köpte jag.. beställde den någongång i förra veckan och fick den idag, det blev inte farligt dyrt heller, $43 tror jag det var

Allting fungerade utmärkt, jag betalade med visa-kort och den låg bara i brevlådan idag och fungerar utmärkt!

MVH

Vare ink. frakt lr?

MÅste Alla Ha Samma Bild?
SnÄlla, Jag Ser Ingen Skillnad PÅ AnvÄndarna?
Skaffa Egna Bilder
3 Pers Som Har Den DÄr JÄvla Bilden!

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-07-15 09:11
Ursprungligen av minipod:

MÅste Alla Ha Samma Bild?
SnÄlla, Jag Ser Ingen Skillnad PÅ AnvÄndarna?
Skaffa Egna Bilder
3 Pers Som Har Den DÄr JÄvla Bilden!

Jag förstår inte vad du pratar om

Varför inte bara beställa från Griffin direkt?? Det gjorde jag med mina "2" iTrip och min iTripMini opch fick dem på 2-3 dagar med UPS...Passa dig bara för att beställa för över 1K,- för då får du tullavgifter som UPS skickar till dig efter några dagar efter det att du mottagit packetet....

Ursprungligen av K-Rabbit:

Varför inte bara beställa från Griffin direkt?? Det gjorde jag med mina "2" iTrip och min iTripMini opch fick dem på 2-3 dagar med UPS...Passa dig bara för att beställa för över 1K,- för då får du tullavgifter som UPS skickar till dig efter några dagar efter det att du mottagit packetet....

Ok... tack

  • Oregistrerad
  • 2004-07-25 02:58
Ursprungligen av K-Rabbit:

Varför inte bara beställa från Griffin direkt?? Det gjorde jag med mina "2" iTrip och min iTripMini opch fick dem på 2-3 dagar med UPS...Passa dig bara för att beställa för över 1K,- för då får du tullavgifter som UPS skickar till dig efter några dagar efter det att du mottagit packetet....

Gäller tullavgifter och moms bara när man beställer för över 1000 spänn? Eller var det bara tullavgiften?

1
Bevaka tråden