Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

bil tillbehör

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan jag undrar vad det bästa tillbehöret till bilen är med ipod minin alltså..
Då syftar jag på att få musiken från ipod till bil stereons högtalare..
Är det iTrip mini eller är det någon kabel?
Vad är egentligen den stora skillnaden på ljud kvaliten där?
Annars är ju iTrip mini helt klart mer behändigt.
Har ni någon kabel ni kanske rekomenderar..

Tack

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-07-11 18:45

beror ju helt på vad du har för stereo till att börja med, har den en "line in" ?
fördelen med kabel är att du alltid får bra ljud från spelaren... och om du köper en billaddare så kan du ha både laddaren och ljudkabeln på en kontakt så du slipper koppla in fler saker

  • Oregistrerad
  • 2004-07-11 23:09

Kolla på iPodlounges iPod-In-Car Solutions, där finns allt info du kan tänkas behöva.

Ursprungligen av kiriakos:

Hejsan jag undrar vad det bästa tillbehöret till bilen är med ipod minin alltså..
Då syftar jag på att få musiken från ipod till bil stereons högtalare..
Är det iTrip mini eller är det någon kabel?
Vad är egentligen den stora skillnaden på ljud kvaliten där?
Annars är ju iTrip mini helt klart mer behändigt.
Har ni någon kabel ni kanske rekomenderar..

Tack

Kolla in Densions ice>Link Plus www.densionsweden.se

Går det att använda en helt vanlig 12V usb adapter för att ladda ipoden i bilen, t.ex. en sådan här: http://www.kjell.com/content/templates/shop_main_details.aspx?item=31682&path=
eller måste man köpa en från äpplets egna shopp, ser ju nästan lika dana ut så det borde inte vara någon skillnad?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-18 18:02

den borde ju funka. men det finns ju billiga 3:e hand alternativ till 12V iPodladdare. man behöver ju inte köpa Apples.

  • Oregistrerad
  • 2005-04-18 21:07

Hej!
Finns det någon billigare variant på apples iPod USB-nätadapter som man kan ansluta till ett vanligt vägguttag?

1
Bevaka tråden