Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vågar man köpa iTrip?

Tråden skapades och har fått 25 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-06-12 01:50

Ja vågar man det? Är den bra? Många som har pipet?
Är den värd det eller ska man testa någon annan som t.ex AudiaX (http://www.digiana.net/english/html/main3_1.html)?
Har någon förresten testat AudiaX? Antar att denna också är olaglig i sverige?

  • Oregistrerad
  • 2004-06-12 10:00

Efter några veckors användning kan jag bara säga...tveka inte...iTrip är en höjdare.
Helt klart värd varje krona.
Har pipet?

Och ditt antagande gäller alla liknande.

  • Medlem
  • 2004-06-12 11:36
Ursprungligen av Dubbeldelta:

Efter några veckors användning kan jag bara säga...tveka inte...iTrip är en höjdare.
Helt klart värd varje krona.
Har pipet?

Och ditt antagande gäller alla liknande.

OKej, låter kanon.
Ja en del klagar över pip i andra trådar här....

  • Oregistrerad
  • 2004-06-14 00:43

Ang Itrip

Är det någon som vill ha en Itrip av något slag är det bara att höra av sig.

Vill ha Itrip

Ursprungligen av Hemming:

Är det någon som vill ha en Itrip av något slag är det bara att höra av sig.

Jag skulle mer än gärna vilja ha en itrip till nya ipod modellen (15, 20, 40gb)... jag har letat runt men har inte hittat nått... har du nåra till salu eller...?

  • Oregistrerad
  • 2004-07-05 01:57
Ursprungligen av Hemming:

Är det någon som vill ha en Itrip av något slag är det bara att höra av sig.

Vad ska du ha för en?

Itripen är helt perfa. Ibland blir det ett litet pip, men det gör absolut ingenting. jag använder min varfje dag. skulle köpa nya bilstereo, köpte Ipod och Itrip istället. Ångrar mig inte för fem öre. Köp Itrip, snyggast, och bäst.

  • Medlem
  • 2004-07-03 18:04

jag köpte en på eBay, org. förpackning och allt för 37 dollar med frakt hem till dörren, smidigt värre och mycket billigare än vad folk erbjuder här..

Jag köpte en iTrip och Powerpak billaddare från eBay.com förra veckan. Leveransen tog 2 dar (!!!!!!!) från USA! Då iTripen anlände så fort så har jag inte kunnat testa den ännu för jag beställde även iPoden i USA och den har ännu inte kommit fram ännu.

Jag har också passat på att beställa ett "iSkin eVo" som är ett iPod fodral specialanpassat för iPod'ar utrustade med iTrip.

  • Oregistrerad
  • 2004-07-04 13:39
Ursprungligen av HC Andersson:

Jag köpte en iTrip och Powerpak billaddare från eBay.com förra veckan. Leveransen tog 2 dar (!!!!!!!) från USA! Då iTripen anlände så fort så har jag inte kunnat testa den ännu för jag beställde även iPoden i USA och den har ännu inte kommit fram ännu.

Jag har också passat på att beställa ett "iSkin eVo" som är ett iPod fodral specialanpassat för iPod'ar utrustade med iTrip.

VA? 2 dagar från usa???????????
Det var det sjukaste.

Raptor

Var köper jag en säkrast? Risken att tullen norpar en iTrip känns ju ganska överhängande, i synnerhet om leverantören anger att det är en radiosändare i innehållsdeklarationen.

  • Medlem
  • 2004-08-25 11:55
Ursprungligen av Joacim Melin:

Var köper jag en säkrast? Risken att tullen norpar en iTrip känns ju ganska överhängande, i synnerhet om leverantören anger att det är en radiosändare i innehållsdeklarationen.

Jag köpte av en kille på eBay, både billigast och säkrast eftersom du kan säga till personen att skriva vad som på förpackningen...

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-08-25 12:00
Ursprungligen av Joacim Melin:

Var köper jag en säkrast? Risken att tullen norpar en iTrip känns ju ganska överhängande, i synnerhet om leverantören anger att det är en radiosändare i innehållsdeklarationen.

Nej, det är risk att du får tulla för den men tar den för dig gör dom inte.
Det är INTE olagligt att äga en radiosändare... bara att använda denna

  • Medlem
  • 2004-08-25 12:05
Ursprungligen av kainen:

Nej, det är risk att du får tulla för den men tar den för dig gör dom inte.
Det är INTE olagligt att äga en radiosändare... bara att använda denna

Jag har då sett här i forumet att det är olagligt att äga också...

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-08-25 12:08
Ursprungligen av zappe:

Jag har då sett här i forumet att det är olagligt att äga också...

Kan du ta fram tråden isf för det har jag inte sett och jag har läst i stort sett alla trådar sen juni. (ja jag har haft tråkigt på jobbet i sommar!! hehe)

Itrip på Ebay

Vem har inte haft det och gjort det.
Jag har iallafall.

  • Medlem
  • 2004-08-25 13:38

Har en iTrip som fungerar perfekt, kan verkligen rekommendera den.
Köpte den direkt från Griffin i USA. Beställde en måndag kväll och fick den på onsdag efter lunch...
Blev lite dyrare än vad vad jag tänkt däremot. $35 för iTripen, $30 i frakt. Sen kom en momsräkning också som fraktbolaget betalat i tullen, 25% på både iTrip och frakt... Men den är ändå värd det.

nån som vill köpa en itrip hör av er!

Ursprungligen av sir_philip:

nån som vill köpa en itrip hör av er!

Jag är ute efter i itrip

hämtade min i fredas på posten. köpte på ebay, betala runt 350 med frakt. killen hade skrivit "mini headphones" på paketet han tänkte till där med tanke på att dom inte får säljas i större delen av europa.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-08-30 20:14

Använd Radannonserna här på forumet istället för att posta i andra frågor.

Det är som kainen säger. _Inte_ olagligt att äga, bara att använda. Beställde själv en från USA, fick såklart betala moms på den men beslagta den får de definitivt inte.

Jag har en AudiaX 2 och är riktigt nöjd med den!
Kopplar den till cigguttaget i bilen och min ipod och krämar på.
Den drar ingen ström från ipoden vilket är bra!
Mina bästa rekommendationer.

  • Medlem
  • 2005-09-25 11:32

nån mer än jag som sitter å väntar på den nya itrippen med lcd skärm. beställde den i fredags.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-10-11 07:54

Har en audia X till min nano då det inte finns någon itrip ännu. funkar hur bra som helst. smidigt som katten!

1
Bevaka tråden