Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tillbehör till iPod Mini?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag är ute efter diverse tillbehör till min iPod Mini. Men jag hittar ingen nätbutik som har alla grejer jag vill ha och som dessutom skickar till Sverige. Jag ska ha en iTrip Mini, en dockstation, en billaddare och en Belkin Tunedok Mini.
Är det någon som känner till nån affär som säljer dessa grejer?

Tack så mycket. De hade det mesta jag letade efter.
Någon som vet var man kan köpa en iTrip Mini billigast? Om man köper den direkt från Griffin hamnar frakten på $30...

Ursprungligen av klumpfot:

Tack så mycket. De hade det mesta jag letade efter.
Någon som vet var man kan köpa en iTrip Mini billigast? Om man köper den direkt från Griffin hamnar frakten på $30...

Jag är lite osäker om www.theistore.com har iTrip mini, men har de det är det toppen, deras frakt ligger mycket under Griffins. Jag betalade 8 $ för frakten av iTrip därifrån (iTrip till iPod 3G).

MVH P.K.

Ursprungligen av P.K.:

Jag är lite osäker om www.theistore.com har iTrip mini, men har de det är det toppen, deras frakt ligger mycket under Griffins. Jag betalade 8 $ för frakten av iTrip därifrån (iTrip till iPod 3G).

MVH P.K.

Tja PK. jag beställde grejer där ifrån i veckan. Hur lång tid tog det innan dom kom fram?

/L

Ursprungligen av Lejvan:

Tja PK. jag beställde grejer där ifrån i veckan. Hur lång tid tog det innan dom kom fram?

/L

Det tog 7-8 dagar att få min kära iTrip. Alltså inte alls så farligt.

/P.K.

Theistore säljer inte iTrip Mini. Tack ändå.
Macoteket får tydligen inte in Belkin Tunedok Mini förrän om nån månad.
Någon som vet vart den finns att få tag på?

  • Oregistrerad
  • 2004-09-02 17:17

men när jag kollade in itrip mini som nu finns på theistore.com så kunde man inte välja nått annat land än Canada eller USA... hur gjorde ni?

1
Bevaka tråden