Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

återförsäljare i Stockholm till ipod-fodral?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hejsan,

Jag är sugen på Marware 3G SportSuit Convertible-fodralet och jag undrar om ni vet någon återförsäljare i Stockholm som har det? (gillar inte att vänta i dagar på att få det). :rolleyes:

jag undrar oxå om det är någon som har ett bättre förslag på fodral. Jag ska främst ha det när jag tränar, så jag behöver ha ipoden runt armen. Finns det något alternativ till Marware?

tacksam för svar,

Tobbe

  • Oregistrerad
  • 2004-06-23 13:52
Ursprungligen av Tobbe S:

hejsan,

Jag är sugen på Marware 3G SportSuit Convertible-fodralet och jag undrar om ni vet någon återförsäljare i Stockholm som har det? (gillar inte att vänta i dagar på att få det). :rolleyes:

jag undrar oxå om det är någon som har ett bättre förslag på fodral. Jag ska främst ha det när jag tränar, så jag behöver ha ipoden runt armen. Finns det något alternativ till Marware?

tacksam för svar,

Tobbe

Jag har Marvare, fick den iof i present, så jag vet inte vart den inhandlades, men den är jävligt bra, förutsatt att du har armar som är någlunda tränade

//C

Ursprungligen av Tobbe S:

hejsan,

Jag är sugen på Marware 3G SportSuit Convertible-fodralet och jag undrar om ni vet någon återförsäljare i Stockholm som har det? (gillar inte att vänta i dagar på att få det). :rolleyes:

jag undrar oxå om det är någon som har ett bättre förslag på fodral. Jag ska främst ha det när jag tränar, så jag behöver ha ipoden runt armen. Finns det något alternativ till Marware?

tacksam för svar,

Tobbe

Macoteket säljer något liknande, den heter inte det du skriver om men jag tror det är den här funktionen du letar efter?

http://www.macoteket.se/items.cgi?type=item&cathegory=451747&group=normal&stamp=1087996744&extended_info=479164

Ursprungligen av kribba:

Macoteket säljer något liknande, den heter inte det du skriver om men jag tror det är den här funktionen du letar efter?

http://www.macoteket.se/items.cgi?type=item&cathegory=451747&group=normal&stamp=1087996744&extended_info=479164

ja, jag såg den, men tyvärr finns den bara för ipod mini. jag har en Ipod 3G 20GB (sorry, glömde skriva det förut).

1
Bevaka tråden