Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rea hos Lajo

Tråden skapades och har fått 21 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Fick idag ett mail från Lajo så jag tänkte tipsa er andra som inte fått ett.

"From now until Father's Day June 20th midnight EST enjoy 50% off on all cases and accessories. When you place your order 50% will automatically be deducted at the bottom of your order form."

Lajo.biz

Tack för tipset, sydde genast i hop en fin liten beställning.

  • Medlem
  • 2004-06-15 10:23
Ursprungligen av :: Johan :::

Tack för tipset, sydde genast i hop en fin liten beställning.

Levererar de med DHL i Sverige oxå? Hur hög blir fraktkostnaden?

5 $, gratis om du beställer första gången och använder deras key program, klicka på lilla lajo-logga högst upp och skriv in min key, svan21, så får du gratis frakt.

Ursprungligen av svanerik:

5 $, gratis om du beställer första gången och använder deras key program, klicka på lilla lajo-logga högst upp och skriv in min key, svan21, så får du gratis frakt.

Om man beställer under rean så är frakten gratis.
Så det finns ingen anledning till att använda key programet, om man nu inte vill ge 89 cent till keyinnehavaren…

och jag utgår från att frakten sköts av dhl hela vägen. Men svanerik vet med all säkerhet mer om den saken.
Eller alla andra som beställt därifrån för den delen.

Frakten är lugn, bara beställ så kommer det ett litet kuvert hem i lådan.

Det är bra, alla får använda min key så får jag mer pengar

  • Medlem
  • 2004-06-16 08:18

Skit! Det verkar ju inte finnas några Exoflp till 40gb modellerna. Har de inte kommit än, eller är de slut tro?

Är det bara den modellen som funkar med dockan? För jag antar att man inte vill kränga av och på fodralen hela tiden....

Det är den som är dockvänligast. Nej, man vill inte kränga av och på hela tiden.

  • Medlem
  • 2004-06-16 11:02

Vad beställde du svanerik? Är de där eXo 3 skinen något att ha? Snow eller Ice i så fall ..... Annars är jag försiktig och använder fodralet som följde med så. Synd de inte hade iTrips osv till 50% rabatt

  • Oregistrerad
  • 2004-06-17 08:33

Jag köpte exo3 snow och ice för ett tag sedan, men jag ska testa och beställa något icke-silikon nu istället.
Har testat potatismjöl men är ändå inte nöjd. När även insidan är mjölad sitter det inte riktigt stabilt. Och potatismjölet på utsidan hjälper inte tillräckligt mot katthår.

Du pratade om ett platsfodral med dragkedja i ett annat inlägg svanerik, kanske ska testa de.

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-06-17 10:35

Lagt en beställning nu iaf... Fast $5 gick frakten på. beställde för totalt $15... 1 svart skal och 3st skydd till skärmen. (orkar inte kika på vad prylarna heter)

Jag använder ett fodral som kallas zip. Det är gjort i genomskinlig plast så man ser iPoden bra. Scrollen funkar bra eftersom ytan är glatt. Den var lite svår att få på men jag hade på lite potatismjöl så gled den bättre. Har kommit i en ny version med två dragkedjor. Jag tycker det är ett bra fodral när man har podden i byxfickan..

Jag har haft ett exo3 snow. Jag tyckte det fungerade bra, men om du vill ha ett tunt, genomskinligt fodral undrar jag om inte zip är bättre...

  • Oregistrerad
  • 2004-06-17 18:15

Dragkedjor låter farligt för ipoden?

O nej, den är väl skyddad. Dragkedjan ligger utanpå en plast som ligger emot podden.

Jag börjar gilla det här fodralet... Passar dödsskönt i jeansfickan.

  • Oregistrerad
  • 2004-06-19 18:35

Det är bara som en plastpåse för ipoden eller? Kanske ska börja köra med det istället för Exo?

  • Oregistrerad
  • 2004-06-19 18:59

Nu beställde jag ett sånt bara för det Fastän jag nästan inte har några pengar alls! Deras erbjudanden är DÖDSFARLIGA. Fler webbutiker, särskilt svenska, borde lära av dem!

One CLEAR case comin my way!

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-06-22 10:05

Fick prylarna idag... är lite besviken måste jag säga... skalet jag beställde skulle vara svart men när man drar på det på ipoden så ser det bajsbrunt ut Och sen skydden för skärmen sitter ju riktigt kasst fast.

Skriv det till Lajo! De är måna om att ha nöjda kunder.

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-06-22 17:09
Ursprungligen av svanerik:

Skriv det till Lajo! De är måna om att ha nöjda kunder.

Orkar inte tjafsa om 150kr... (inkl frakt) man får väll vad man betalar för.
Hittat ett annat skal jag ska beställa från en annan sida istället

Du behöver inte tjafsa, skriv bara som det är! Det är bra för dom att veta. Det är skitlätt, du loggar in med din epost och ditt ordernummer, sen skriver du in "report a problem" och vad du har för problem.

Do it!

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-06-23 08:22
Ursprungligen av svanerik:

Du behöver inte tjafsa, skriv bara som det är! Det är bra för dom att veta. Det är skitlätt, du loggar in med din epost och ditt ordernummer, sen skriver du in "report a problem" och vad du har för problem.

Do it!

Orkar inte bry mig för 150kr... min tid kostar mer än vad jag får ut av det.

  • Oregistrerad
  • 2004-06-22 20:42

Personligen är Lajo ett av de absolut trevligaste företagen jag har haft att göra med. Smidiga beställningar, snabba leveranser, billiga priser. Toppen!

1
Bevaka tråden