Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Minisleevz är här

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En nyhet för alla som är tokiga i skydd för sin iPod, nu kommer Minisleevz. Minisleevz är precis som namnet antyder gjort för att passa iPod Mini. Den skyddar din iPod Mini från smuts, fett, repor samtidigt som den fortfarande (enligt tillverkaren) är lika lätt att hantera. Minisleevz finns i sju olika färger och den blir din för $17.95 USD.

Produktinformation hittar du här

En sån har jag till min iPod Mini, inhandlad på macoteket.
Ett riktigt bra och tunt skydd. Lite svårt att få av och på i början, men när man gjort det några gånger så går det lättare. Ett plus för att även displayen har ett skydd vilket det inte finns på bl.a. exo skins.

  • Oregistrerad
  • 2004-06-22 17:25
Ursprungligen av Homeroplaza:

Lite svårt att få av och på i början, men när man gjort det några gånger så går det lättare. Ett plus för att även displayen har ett skydd vilket det inte finns på bl.a. exo skins.

Tricket är att "lyfta" skyddet så plasten som täcker displayen lossnar först, sedan är det bara att dra av..

YES! Nu kan jag äntligen ens börja fundera på att köpa en iPod Mini, för nu finns det möjlighet att få den i rött!

  • Oregistrerad
  • 2004-06-22 16:14

har en sådan till min 3g ipod, det skulle var lock, för den är ganska värdelös, har redan repor på podden, men dock har den räddat den från flera fall, men annars inte.....:S..... så köp den inte...

//C

  • Oregistrerad
  • 2004-06-22 17:22

Bäst och snyggast, så sammanfattar jag fyra månaders användning av en liten svart sak till min iPod 10.

Grymt skydd, en vän har något slags gummiliknande skydd som inte täcker knappar och display. Hans iPod är inte så fräsch längre...typ svart.

Det skadar ju inte heller att den känns lite lyxig med sitt mocka-liknande material

  • Medlem
  • Danderyd
  • 2004-06-23 12:42

VILL ha en Minisleeve!!

1
Bevaka tråden