Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Altec Lansing inMotion...

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-05-08 19:38

Har funderat på att köpa ett par Altec Lansing inMotion, men jag vet inte om det är nåt att satsa på...
Är det nån som har testat dom? :rolleyes:

  • Medlem
  • 2004-06-03 12:23
Ursprungligen av Legolas:

Har funderat på att köpa ett par Altec Lansing inMotion, men jag vet inte om det är nåt att satsa på...
Är det nån som har testat dom? :rolleyes:

Jag köpte inmotion igår och måste säga, för att vara så liten så får den ut ett ruskigt bra och kristallklart ljud. den är väldigt smidig att ta med sig (ihopfällbar om ni inte vet det!). drivs med 4 AA batterier och man kan spela 24 timmar i sträck. perfekt om man ska ha med den till t.ex. en mysig dag på nån gräsmatta i stan. nu är det bara fjärren som saknas!

  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-06-03 15:07
Ursprungligen av klutf:

Jag köpte inmotion igår och måste säga, för att vara så liten så får den ut ett ruskigt bra och kristallklart ljud. den är väldigt smidig att ta med sig (ihopfällbar om ni inte vet det!). drivs med 4 AA batterier och man kan spela 24 timmar i sträck. perfekt om man ska ha med den till t.ex. en mysig dag på nån gräsmatta i stan. nu är det bara fjärren som saknas!

Okej, låter ju bra! Har varit tveksam ifall det är värt att lägga ut 1500 kr på ett par såna, men det verkar ju nåt att satsa på! Eller? Får väl beställa då...

  • Oregistrerad
  • 2004-06-03 19:46
1
Bevaka tråden