Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Intresserad av iTrip?

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En kompis kanske kan fiza hem några stycken iTrip:s i sommar. Ville bara kolla hur många som är intresserade av att köpa en om allt fixar sig och han kommer hem med dem i behåll. Självklart inge bindande...mest för att se hur stor efterfrågan e...

Allså...vill du ha en iTrip?

Ursprungligen av P.K.:

En kompis kanske kan fiza hem några stycken iTrip:s i sommar. Ville bara kolla hur många som är intresserade av att köpa en om allt fixar sig och han kommer hem med dem i behåll. Självklart inge bindande...mest för att se hur stor efterfrågan e...

Allså...vill du ha en iTrip?

lol...x och z sitter så nära man ack så roligt det blir...hehe

nån aning om vad priset kommer hamna på ?

Ursprungligen av skummis:

nån aning om vad priset kommer hamna på ?

400-450 spänn låter väl rimligt..

klart man vill ha! när sker leverans i så fall?

Ursprungligen av DJannan:

klart man vill ha! när sker leverans i så fall?

Tyvärr dröjer det ett tag...killen ska vara borta i hela sex veckor. Men han ska komma hem 1 Augusti. Så nån gång efter det så skulle det funka. Bor i Upplands Väsby (2,5 mil norr om Sthm) så det vore väl enklast om de som vill ha en bor i närheten.
Men vi får se hur det bli, om han lyckas fixa några till ett bra pris. Fortsättning följer i sommar!

/P.K.

Ursprungligen av P.K.:

Tyvärr dröjer det ett tag...killen ska vara borta i hela sex veckor. Men han ska komma hem 1 Augusti. Så nån gång efter det så skulle det funka. Bor i Upplands Väsby (2,5 mil norr om Sthm) så det vore väl enklast om de som vill ha en bor i närheten.
Men vi får se hur det bli, om han lyckas fixa några till ett bra pris. Fortsättning följer i sommar!

/P.K.

oki, surt. Skulle behöva en itrip innan bilsemestern i juli. Men får jag inte tag på någon innan dess är jag fortfarande intresserad.
/DJannan

Ursprungligen av P.K.:

Tyvärr dröjer det ett tag...killen ska vara borta i hela sex veckor. Men han ska komma hem 1 Augusti. Så nån gång efter det så skulle det funka. Bor i Upplands Väsby (2,5 mil norr om Sthm) så det vore väl enklast om de som vill ha en bor i närheten.
Men vi får se hur det bli, om han lyckas fixa några till ett bra pris. Fortsättning följer i sommar!

/P.K.

Jag är jävligt intreserad av en itrip... jag undrar vad priset kommer ligga på... själv bor jag i sollentuna ganska nära upplands väsby som du nog vet

P.K, går det fortfarande att beställa en av dig / din kompis? Jag är intresserad i så fall. Bor i Solna (har faktiskt bott i Bollstanäs i 16 år innan dock)

Hör av dig till oskarlindberg@bostream.nu

  • Oregistrerad
  • 2004-07-21 23:17

ajdå, beställde en från e-bay igår

köpte en själv i usa och den kostade 35 $ vilket är typ 260 spänn så 400-450 spänn är väl ganska dyrt. bättre att beställa en direkt från griffin då.

Jo, men med frakt och moms så blir det ju samma pris om inte dyrare.

ja det är sant iofs. frakten kostar 30$ vilket är helt sjukt.såg det nu på griffins hemsida.

  • Oregistrerad
  • 2004-07-21 23:55

Köpte min här:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=5710676789

$39,50 med gratis frakt
ca 300 SEK frakt inkluderad

Ursprungligen av oskich:

Köpte min här:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=5710676789

$39,50 med gratis frakt
ca 300 SEK frakt inkluderad

Man ska nog se upp med såna som erbjuder gratis frakt m.m
Han kommer ju gå back när han skickar till Sverige.

Han verkade dock ha goda resumeer så han försöker nog inte lura nån.

Om det skulle vara så att man får gratis frakt och bara behöver betala tull+moms så är det en guldaffär.

Jag är interesserad av en iTrip mini, vad kommer den kosta exakt?

1
Bevaka tråden