Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Christian Wilsson tar över iPod.se

Tråden skapades och har fått 18 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ikväll tar Christian Wilsson över rodret på iPod.se. En del känner igen hans namn ifrån nyöppnade sajten miniPod.se som i fortsättninge blir en del av iPod.se.

Christian kommer ursprungligen ifrån Falköping och är 26 år - han jobbar idag som Art Director på Spray. Idag använder han en riktigt gammal iPod 5GB köpt på eBay av kille i Florida men väntar på att få uppgradera till rosa iPod Mini. Bästa låten på iPoden just nu: Christian Walz - Maybe not.

Kollegan Rasmus Andersson tar plats som moderator på iPod.se.

För att fira Christian och Rasmus entré på iPod.se har vi genomfört en uppdatering av sajten och bland annat samlat alla iPod & iPodMinidiskussioner i samlade forum utan plattformsindelning (tidigare indelat pc/mac)

http://www.minipod.se

Vi hälsar Christian och Rasmus varmt välkomna till iPod.se!

fråga 1: minipod.se läggs ner?

fråga 2: vad menas med "ta över rodret"? Driver/äger du inte ipod.se formellt längre, Martin?

Välkommen Christian & Rasmus!

  • Medlem
  • Västerås
  • 2004-05-25 07:45

Lycka till!

1. Minipod läggs troligen ner - Christian tar det beslutet.

2. Christian och Rasmus har massor av bra idéer och tankar kring framtiden. Jag har som du vet fullt upp med 99mac etc och har svårt att jobba aktivt med den här sajten. Det kommer inte ske några förändringar i ägande/drift utan det är mest en fråga om organisation och redaktionellt arbete etc. (precis som 99musik).

- Jag vill att iPod.se ska ha ett eget testlabb också (eller samarbeta med 99mac) eftersom det finns så enormt mycket iPod-tillbehör. Vi har redan testat ett tiotal prylar men det kommer mer.

Grattis till övertagandet! Det tycker jag är kanon för det har varit lite dött med nyheter här.

Nu kanske äntligen mitt grävande reportage om skillnader/likheter mellan Lajo.biz och iSkin.com blir av! *flirtar intensivt men diskret åt Christian*

Lycka till! Jag tror mycket på iPod.se!

Lycka till killar, jag är övertygad om att ni kommer göra ett utmärkt jobb!

Hej och tack! Både jag och Rasmus hoppas att ni ska bli nöjda med det innehåll vi tänker leverera. MiniPod.se kommer i fortsättningen att länka till iPod.se, och på så vis locka över de som läst nyheterna på den sajten tidigare. Kommentarer och förslag på nya tester, reportageidéer mottages tacksamt.

mvh
Christian

Lycka till! Kör så det damar. Trevligt val av bästa låt i iPoden.
/ Walzhi

  • Medlem
  • Torsby
  • 2004-05-25 16:25

Lycka till, killar!

Man tackar! Vi ska kämpa!

  • Oregistrerad
  • 2004-05-25 22:54

Nu ska vi ha trevligt

Kribba, glöm inte att idag är det tooooorsdag!!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-05-25 23:25

Använder ni Mac eller windows? Nyfiken.

Lycka till, trevlig överraskning!

Mac! ...för bövulen!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-05-26 10:53
Ursprungligen av RasmusFabbe:

Mac! ...för bövulen!

Ja det kan man ju se om man tittar lite närmare på din avatar.

Ett förslag, är det bara jag som knappt ser någon skillnad på de flesta smileysarna?

Lycka till!
Ser fram emot lite mer aktivitet på nyhetsfronten här.
Välkomnar också de samlade forumen utan plattformsindelning, som förmodligen också kommer att bidra till ökad aktivitet.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2004-05-26 13:38
Ursprungligen av Petter M:

Ser fram emot lite mer aktivitet på nyhetsfronten här.
Välkomnar också de samlade forumen utan plattformsindelning, som förmodligen också kommer att bidra till ökad aktivitet.

Håller med, det kändes lite rörigt innan. Visserligen finns det säkert frågor som rör enbart den ena plattformen, men det är ju isf lättare att ange det...

Ursprungligen av Acke:

Ett förslag, är det bara jag som knappt ser någon skillnad på de flesta smileysarna?

Tycker också att de är lite otydliga... lite skarpare konturer skulle nog göra susen.

  • Oregistrerad
  • 2004-05-26 22:22

Välkomna! Verkar redan ha blivit full rulle på nyhetsfronten. Där ser man vad man missar bara man är borta 1-2 dagar yay!

  • Medlem
  • 2004-05-27 22:36

Det här var en glad nyhet! :] Hoppas det blir en ny design på sidan nu också, http://www.minipod.se/ är mycket snyggare imo. Dåligt att ingen av sidorna validerar korrekt bara :/

1
Bevaka tråden