Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipodköp på Siba

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-03-26 12:08

Jag skulle häromdagen köpa mig en Ipod på Siba i Stockholm.
Av olika anledningar gjorde jag sedan inte detta, men det är en annan historia.
I vilket fall. Det var ingen som fråga om jag använde Mac eller PC hemma, och vad jag förstått så är detta av största vikt då det inte fungerar att köpa en mac-ipod o köra på pc? stämmer detta??

manuel

  • Oregistrerad
  • 2004-03-26 13:34

Alla nya iPods funkar på både Mac och PC.

  • Medlem
  • 2004-03-26 15:51

Jamen det är ju bara för bra!!
Då ska jag bara övertala Siba om att jag är kreditvärdig med andra ord, så är jag också stolt ägare till en 40Gb...

tack

  • Medlem
  • 2004-03-29 15:34

Ja.
Någon avbetalning blev det ju inte. Var tydligen inte rik nog. Tusan.
Skulle behöva lite mindre utbildning och lite mer jobb, verkar det som. Jaja, så är livet, ingen Ipod, inget liv...

Väldigt vad alla snackar om dessa batterier då.

Det hela är otroligt uppblåst, har haft min ipod bra länge och har inte haft några batteriproblem.

  • Medlem
  • 2004-03-30 09:41

Värt att nämna är väl att försäkringen kostar 300 kr.

Siba-säljarna är MYCKET noga med att påpeka att "tappar du X utanför så får du en ny direkt!". Skiter man i den extra försäkringen så blir det sura. Är det på den ni tjänar mest pengar, onlyj?

  • Medlem
  • Solna
  • 2004-03-30 11:41
Ursprungligen av Kira:

Värt att nämna är väl att försäkringen kostar 300 kr.

Siba-säljarna är MYCKET noga med att påpeka att "tappar du X utanför så får du en ny direkt!". Skiter man i den extra försäkringen så blir det sura. Är det på den ni tjänar mest pengar, onlyj?

Säljarna på Siba får bonus för varje såld försäkring (ca 100-300:-) så det är därför dom e så på att du ska ta de.

Ursprungligen av Kira:

Värt att nämna är väl att försäkringen kostar 300 kr.

Siba-säljarna är MYCKET noga med att påpeka att "tappar du X utanför så får du en ny direkt!". Skiter man i den extra försäkringen så blir det sura. Är det på den ni tjänar mest pengar, onlyj?

Har en polare som jobbar på power, där tävlar dom om att sälja försäkringar. Det är för att de får bonus på dem (säljarna alltså).

värt att anmärka om försäkringar är att om du varan går sönder och de ersätter med en ny så utågår i de flesta fall försäkringen. den följer produkten och "försvinner" produkten så försvinner försäkringen. Jag tappade en pryl från elgiganten och när jag fick en ny frågade de om jag ville ha försäkring på den. jag trodde ju att jag hade kvar den gamla, den hade ju kostat 1200 kr. men det var inte möjligt hävdade de. Efter lite bråk med div. kundcenter och lite brevväxling fick jag iaf presentkort på 1200. det som kan vara värt är att teckna ett tillägg på hemförsäkringen och därmed ha alla prylar i hemmet försäkrade. då pröjsar man bara självrisken om det skulle vara nåt.....

1
Bevaka tråden