Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sökes: Team iPod.se

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Dom flesta medlemmarna på iPod.se är redan medlemmar på 99mac och känner till hur arbetet på forumet fungerar. Vi söker nu ett team som kan driva iPod.se på samma sätt som redaktörer och moderatorer driver 99mac framåt!

Vi söker:

- En chefredaktör (baserad i Stockholm!) som är intresserad av iPod, har visioner och är beredd att lägga svett, blod och tårar för att få en riktigt stor och najs iPodcommunity.

- Duktiga skribenter som kan skriva notiser om iPodrelaterade nyheter. Det behöver inte alltid vara mängden tecken som är viktiga. Tre-fyra rader räcker långt.

- Testredaktörer (gärna baserade i Stockholm) som vill testa iPodtillbehör för iPod.se.

Om det dessutom finns andra personer som känner att dom har något att tillföra, skriv en rad nedan!

Var online lite mer på iChat så att vi kan diskutera enligt överenskommelse

/Kristofer

Jag testar gärna produkter i Norrköping. Om det behövs, antar att det finns ett visst intresse

Synd att man är ringa 15 år fyllda, svårt att ta så mycket ansvar och svårt att få ta så mycket ansvar...

  • Oregistrerad
  • 2004-03-27 12:46
Ursprungligen av sebobastian:

Synd att man är ringa 15 år fyllda, svårt att ta så mycket ansvar och svårt att få ta så mycket ansvar...

jag håller med, jag nyss 16 år fyllda......men om det behövs testpersonal eller skribent så ställer jag gärna upp.....men åldern som sagt är under kraven.......eller?

Min erfarenhet kring skribenter och redaktörer är att om tio personer sträcker upp handen är tre personer verkligen aktiva när det gäller och en av dom levererar bra resultat.

Jag tror det är tufft för någon som går gymnasiet att leverera tillräckligt bra resultat och dessutom gör det i tid etc - men det finns alltid undantag.

Jag skulle föredra att hitta personer i Stockholm eftersom jag tänkte testa flera produkter på en gång och vi har tillgång till en fotostudio mitt i Stan så att vi kan fotografera grejerna samtidigt.

  • Oregistrerad
  • 2004-03-28 20:15
Ursprungligen av Björnström:

Min erfarenhet kring skribenter och redaktörer är att om tio personer sträcker upp handen är tre personer verkligen aktiva när det gäller och en av dom levererar bra resultat.

Jag tror det är tufft för någon som går gymnasiet att leverera tillräckligt bra resultat och dessutom gör det i tid etc - men det finns alltid undantag.

Jag skulle föredra att hitta personer i Stockholm eftersom jag tänkte testa flera produkter på en gång och vi har tillgång till en fotostudio mitt i Stan så att vi kan fotografera grejerna samtidigt.

jag har ej börjat i Gymnasiet och jag är den person som verkligen går in för något om jag bestämmer mig så om du vill ha mmed mig ställer jag upp till 100%

//C

  • Oregistrerad
  • 2004-04-05 15:49

Något nytt, jag har frågat många gånger om man får vara med på projektet.....men inte fått svar........

hur går det??

//C

Hej! Jag kommer få in lite iPodprylar nästa vecka för testning - jag kontaktar dig då.

  • Oregistrerad
  • 2004-04-08 17:35
Ursprungligen av Björnström:

Hej! Jag kommer få in lite iPodprylar nästa vecka för testning - jag kontaktar dig då.

Det låter perfekt!

Hör av dig via mail eller telefon. Jag är ledig denna vecka (vecka 16) så det passar perfekt

//C

  • Oregistrerad
  • 2004-04-20 00:37

Hände inget eller snackar alla via iChat som jag PC användara inte kan ha??

//C

  • Oregistrerad
  • 2004-04-20 08:23

Du kan skaffa AIM vilket är kompatibelt med iChat.

  • Oregistrerad
  • 2004-04-20 16:38
Ursprungligen av Niklas Hjelm Smith:

Du kan skaffa AIM vilket är kompatibelt med iChat.

Vet du om det talas om team iPod där då??

har du Björnströms användare då??

//C

Ursprungligen av Björnström:

Dom flesta medlemmarna på iPod.se är redan medlemmar på 99mac och känner till hur arbetet på forumet fungerar. Vi söker nu ett team som kan driva iPod.se på samma sätt som redaktörer och moderatorer driver 99mac framåt!

Vi söker:

- En chefredaktör (baserad i Stockholm!) som är intresserad av iPod, har visioner och är beredd att lägga svett, blod och tårar för att få en riktigt stor och najs iPodcommunity.

- Duktiga skribenter som kan skriva notiser om iPodrelaterade nyheter. Det behöver inte alltid vara mängden tecken som är viktiga. Tre-fyra rader räcker långt.

- Testredaktörer (gärna baserade i Stockholm) som vill testa iPodtillbehör för iPod.se.

Om det dessutom finns andra personer som känner att dom har något att tillföra, skriv en rad nedan!

Det hade varit ytterst intressant att få möjligheten att testa iPod produkter. Eftersom jag är en prylarnas man så tror jag att det kommer att vara mycket kul också.

Är dock baserad i Malmö men det kompenserar jag med min entusiasm och arbetsvilja. Testa mig under en period. Jag garanterar att ni kommer att vara nöjda.

Med vänliga hälsningar
Alexis

  • Oregistrerad
  • 2004-04-25 03:45

Vad hände med sakerna du skulle skicka??

//C

1
Bevaka tråden