Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod mini försenas till juli

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-03-25 16:51
Ursprungligen av Adrian B:

Jepp jag visste det! det får bli antingen ebay eller någon kontakt från usa nu då, jag tänker INTE vänta tills i juli! *snyft*

Känns bra att jag fick hem en häromveckan (fast den är flickvännens - men jag kan i alla fall leka med den emellanåt ).

Tur att jag får min på söndag då

Det är uppenbarligen Hitachis hårddisktillverkning som bromsar upp tillverkningen av iPod mini enligt den här artikeln.

  • Oregistrerad
  • 2004-03-25 23:25

Bah!

Ursprungligen av Adrian B:

Det är uppenbarligen Hitachis hårddisktillverkning som bromsar upp tillverkningen av iPod mini enligt den här artikeln.

Det är nästan så att jag inte bryr mig. Skiter i vems fel det är - det är ändå Apple som fortsätter i sin berömda "Better late than never"-stil. Snart är det deras varumärke. Sorry, men jag hade tänkt köpa en nu i april, sen blev jag sur över förseningen och nu så struntar jag i det. Får klara mig utan tllls ilskan gått över. Och det dröjer...

  • Medlem
  • Solna
  • 2004-03-26 09:13
Ursprungligen av Vannelli:

Det är nästan så att jag inte bryr mig. Skiter i vems fel det är - det är ändå Apple som fortsätter i sin berömda "Better late than never"-stil. Snart är det deras varumärke. Sorry, men jag hade tänkt köpa en nu i april, sen blev jag sur över förseningen och nu så struntar jag i det. Får klara mig utan tllls ilskan gått över. Och det dröjer...

Din ilska går nog över lagom till lanseringen i Sverige

  • Oregistrerad
  • 2004-03-26 14:45
Ursprungligen av Vannelli:

Det är nästan så att jag inte bryr mig. Skiter i vems fel det är - det är ändå Apple som fortsätter i sin berömda "Better late than never"-stil. Snart är det deras varumärke. Sorry, men jag hade tänkt köpa en nu i april, sen blev jag sur över förseningen och nu så struntar jag i det. Får klara mig utan tllls ilskan gått över. Och det dröjer...

Sänd nu en tanke till alla de som sa att "ingen vill betala $256 (eller vad det nu var) för en 4GB iPod" för två månader sedan - de kunde inte ha mer fel. Det visade sig vara alldeles för många som ville det. Jag med.

Jag Blir SÅ Sur!!!!!

Många kommer tycka att jag verkar omogen och okunning nu men det struntar jag i.

Jag håller på att bli galen, jag MÅSTE MÅSTE MÅSTE köpa en iPod mini. INNAN juli. Hur ska jag bära mig åt? Kan jag beställa direkt från USA? Isf, hur (fan) gör jag då?? Kan jag beställa från e-bay? Isf, hur (fan) gör jag då?

Tack och adjö.

Jag är väldigt tacksam för svar: a.savinen@kent.nu

  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2004-03-26 18:57

Någon som vet hur det är att köpa ipod mini i Usa??

Finns de några där?? En polare ska nämligen dit 12/4..

Någon som vet några bra stället att köp i New York??

Ursprungligen av skatan:

Någon som vet hur det är att köpa ipod mini i Usa??

Finns de några där?? En polare ska nämligen dit 12/4..

Någon som vet några bra stället att köp i New York??

Se till att boka en i förtid så kan du vara rätt säker på att han kan få tag på en åt dig

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-03-25 23:55

Har det någon gång varit tvärtom? Producerat för många exemplar och levererat tidigare än beräknat?

  • Medlem
  • International user
  • 2004-03-26 11:57

Om man köper den på eBay. Behöver man fundera om den är för Mac el. Päzä? Men det verkar ju bara vara en formatering i skillnad.. och kanske kabel...

Ursprungligen av c5j:

Om man köper den på eBay. Behöver man fundera om den är för Mac el. Päzä? Men det verkar ju bara vara en formatering i skillnad.. och kanske kabel...

Den finns bara en modell. Formaterar/återställer du den i Windows funkar den både till Win och Mac. Formaterar/återställer du den i Mac funkar den bara till Mac.

Man får med 1 st USB2-kabel och 1 st FireWire-kabel i boxen.

Apple store Miami Aventura har inte haft leverans på iPod minis dom senaste veckorna, och troligtvis kommer det inga förän om två veckor. Alltså även om du ställer dig i kö nu så är det flera hundra före dig. En vanlig leverans bestod av ca 50 iPod minis. Tänk er Apple store Soho. Flera tusen på listan och lika stor leverans?
Om man kollar på eBay så är det inte många iPod minis som säljs och om man lägger bud på en så får man räkna på att det slutar på 340 - 380 dollar.
Jag tror endast dom som står i kö på en iPod mini i Sverige kommer att få vid europa relesen, resten tror jag får vänta till Oktober eller något. Sorgligt men sant.
Det enda possitiva är väll att dom som säljer på eBay oftast acepterar worldwide buyers.

  • Medlem
  • 2004-04-13 14:41
Citat:

Det enda possitiva är väll att dom som säljer på eBay oftast acepterar worldwide buyers.

Ja, de har upptäckt en guldgruva i oss européer

Såg en budgivning ifrån UK som betalade 390 dollar + 40 dollar i frakt för en silvrig iPod mini.
iPod mini är grym, men inte så grym.

1
Bevaka tråden