Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Försvunna toppbilder?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ibland, inte alltid, försvinner toppbilden för mig i Pro-skinnet och lämnar ett "hittar inte bild"-symbol.

Det är de två bilder som lades till senare. De borde ligga här:
http://99musik.se/forum/images/misc/pro/top/top10.jpg
http://99musik.se/forum/images/misc/pro/top/top11.jpg

Av någon underlig anledning så finns de ibland och ibland inte? (kan ju vara någon underlig cache-grej kanske?)

Passar bra att ställa krav nu va när man slipper åtgärda det själv?
edit: De där länkarna funkar inte nu iaf.
edit2: för att göra det sekunden senare.

Ursprungligen av eskimo:

Passar bra att ställa krav nu va när man slipper åtgärda det själv?

Hehe, vänta bara. Snart ska jag gnälla på att det inte finns någon förstasida!
Kändes lite konstigt att skriva en feedbacktråd faktiskt!

Citat:

edit: De där länkarna funkar inte nu iaf.
edit2: för att göra det sekunden senare.

Ahhh, så skönt att det inte bara är jag som har problemet.....
Jag har en teori, 99mac har ett problem med sin logotyp och förklaring var "Problemet ligger inte i cache, utan hos vår lastbalansering. Loggan har rätt storlek på en av servrarna, medan den är för stor på den andra. Vi jobbar på att få till rätt storlek på båda maskinerna."

Så kanske 99musik också har en avlastningsserver där toppbilderna saknas och därav det underliga problemet?

Jag undrade vad som hände ibland. Trodde min dator ville åt mig efter att ha formaterat c: och installerat allt på nytt.

  • Medlem
  • Nyköping
  • 2006-10-27 23:21
Ursprungligen av AudibleBeauty:

Jag undrade vad som hände ibland. Trodde min dator ville åt mig efter att ha formaterat c: och installerat allt på nytt.

dagens A.i problem

Det man bidrog med (under stort ståhejj från de som frågade), togs ju aldrig tillvara.
Shit! man la ner timmar o många öl på dessa små skapelser, oh så bara försvinner de ut i cybern!

1
Bevaka tråden