Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bära eller brista

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2001-10-06 16:14

En 867 Quicksilver på väg från holland... GeForce 3 och CD brännare (inte superdrive), en 40 gig HD och 128 mb ram...
Om Apple släpper G5 i Januari och den finns att köpa i Sverige i Februari så kommer jag att slakta någon...

Du kan väl hälsa på mig då ifall G5 lanseras, med tanke på min profetia om janurari månads nya G5-maskiner.

  • Medlem
  • International user
  • 2001-10-06 21:51

LOL! Nej du, nästa dator blir en G5a allt men det om typ ett och ett halvt år då G5an satt sig lika hårt som G4an gjorde med introduceringen av QuickSilver. Dvs när barnsjukdommarna är borta.

Slipper man momsen eller? Hur mycket billigare är det att beställa från utlandet?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2001-10-08 02:16

Man kan slippa momsen om man har TUR, har hänt någon gång när jag handlat från US, om man handlar från eu-land så skall man i teorin kunna dra av momsen - dock så gäller det att man då betalar grejerna på rätt sätt (vet inte hur). Köpte uv-foto grejer från danmark och missade detta så jag får inte dra av någon moms alls

  • Medlem
  • International user
  • 2001-10-08 09:02

Jag tänkte mer på att eftersom att Apple Sverige suger pung nu för tiden så har dom antagligen inte något förråd här i Sverige av Svenska datorer utan att dom ligger i holland eller irland...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2001-10-08 10:34

Ambivalent såhär på morgonkvisten. Kan man inte radera ett inlägg?

Grattis till nya datorn!

[ 08-10-2001: Meddelandet ändrat av: Smith ]

  • Medlem
  • International user
  • 2001-10-08 16:22

Hehe, jag är ledsen

  • Oregistrerad
  • 2001-10-14 21:53

733 på väg från Irland, det är där dom byggs ihop nu för tiden..

1
Bevaka tråden