Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bugg i foruminloggning?

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har lagt märke till en sak efter uppgraderingen. Om jag inte orkar eller vill vänta på inloggningen och klickar på "stresslänken" så förblir jag icke påloggad. Om jag däremot väntar så fungerar det bra. Har testat på 3 olika maskiner och alla ger samma resultat. Kan det röra sig om en bugg?

Tillagt: Tack för den snabba flytten till rätt avdelning!

När du säger "stresslänken", menar du den länk som säger: "Klicka här ifall din webbläsare inte automatiskt vidarebefordrar dig."

Jag flyttade diskussionen till "Feedback & Support" också.

Det är den länken jag åsyftar, ja. Tack!

Underligt. Jag testade att logga ut och logga in samt snabbt klicka på länken och förblir inloggad. (Provade både med och utan "Kom ihåg mig" ikryssad).

Om någon annan medlem har 1 minut över så kan ni prova och se ifall detta fel uppstår hos fler.

Jag får inte det felet. Jag testade både med länken och knappen.

Jag kör Internet explorer version 6.0.2800.1106.xpsp2.050301-1526. Kan det vara cookiesarna som strular?

Testa att rensa kakor och se ifall problemet finns kvar.

Hjälpte inget vidare. Däremot verkar det som om det bara falerar en gång. Om jag misslyckats att logga in mig en gång och loggar in på nytt, så fungerar det. Kanske är för snabb för dattan?

Har nu testat vidare och det verkar vara en brandvägg som spökar. Tills vidare gäller ingen bugg mao.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2006-05-19 13:01

fogg i boruminloggning?

En uppdatering, förmodligen det stora företagets proxyserver som klipper till...

  • Medlem
  • 2006-05-23 11:03

Bugg i inloggningen?

  • Medlem
  • Gävle
  • 2006-05-23 11:54

Kloon i inloggninen

Hände samma sak för mig nu när jag inte orkade vänta på att sidan skulle laddas automatiskt, hemma är jag alltid inloggad, men nu testade jag i skolan och här fick jag minsann inte stressa.

1
Bevaka tråden