Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

skillnaden mellan M8840S/A och M8840B/A

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

en kund har köpt en M8840S/A, alltså en MMD med 2x1.25Ghz och 80GB Disk, etc. från inwarehouse.

men hos apple heter "samma" dator M8840B/A.

skilnaden är såvitt jag kan urskilja på inwarehouses VÄRDELÖSA site, att den inte har FW800? vilket inte gör så mycket.. men..

någon som vet?

vad är det frågan om?

eko......... [ekoo]

  • Oregistrerad
  • 2003-03-10 20:06
Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: AUTOMATTI:
en kund har köpt en M8840S/A, alltså en MMD med 2x1.25Ghz och 80GB Disk, etc. från inwarehouse.

men hos apple heter "samma" dator M8840B/A.

skilnaden är såvitt jag kan urskilja på inwarehouses VÄRDELÖSA site, att den inte har FW800? vilket inte gör så mycket.. men..

någon som vet?

Svårt att veta då det ibland har att göra med interna nummer istället för apples, men en vild gissning då du nämner en skillnad i portar excempelvis fw800 är att det är en modell som startar i os9 och en som inte gör det. Den som kan starta i os9 har inte fw800. Macworld menar att den nuvarande modellen som möjliggör os9 uppstart är precis samma dator som tidigare modell (den med ljudproblem undvik denna). Det kan även vara en gammal hyllmodell sedan tidigare modellprogram. Det finns många varianter.

den kom idag. jävlar vilken fin maskin. och cinemadisplayen.. fyfan, jag är helt knäckt.. men men.. sånt känner ni andra ju redan till..

hursomhelst.. maskinen HAR FW800! bra bra.. trodde vi skulle få en gammal lagermaskin...

men attan vad den lever om.. helt okej som den står nu, men hadde jag en hemma i sovrummet skulle jag bli galen.. när jag startade om för 10.2.4 så gick den upp i "take off mode" JÄVLAR så det lät! men den fadeade bort rätt snabbt som tur var.. nåja.. grymmare dator får man leta efter. alla program startar under 4 sek..

1
Bevaka tråden