Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Läckert bord - bara för iMac

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2003-01-11 22:26

Mycket snyggt bord gjort endast för iMac G4.
http://www.igo4mac.com/
Om man ändå hade en iMac...

/majk

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-01-11 22:32

Var ska man ha papper, pärmar och pennor?

  • Medlem
  • 2003-01-11 22:39

Pennor framför datorn? Vi strävar väl ändå åt att slippa papper?

Inte fullt funktionell kanske - men snygg. Passar sig säkert i mässmontrar och liknande, eller för folk som ser ser iMacen som en möbel lika mycket som dator.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-01-11 22:44

Macen är väl ingen möbel heller? Datorn är ju ett verktyg.

Till höger om datorn finns det säkert en yta på sådär en kvadratmeter där man kan ställa sin kaffekopp, pennor och Palm-vagga. Synd vore väl annars.

  • Medlem
  • 2003-01-11 23:01
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: mondo65:
Macen är väl ingen möbel heller? Datorn är ju ett verktyg.

Frågan är om inte nyaste macen är en möbel...
Precis som de första radio och TV-apparaterna.

Också snyggt!

Jag gillar mitt nuvarande bord... skivan kommer ursprungligen från ett ritbord... stoor yta att sprida ut allting på.

  • Oregistrerad
  • 2003-01-11 23:41

Underbart läcker... men 5000:- känns lite mastigt... Jag skall ju köpa iPodjackan om den nu går att få tag på svenska Applestore!

jag tror jag blev förälskad i de dära bordet faktist... ungefär som man blev i sin imac när man såg den första gången... vart får man tag i sponsorer som donerar ett sånt bord till en villkorslöst då? ;P

kaffekopp? baah bara å köpa ett litet sideboard av glas till, blir hur läckert som helst )

  • Oregistrerad
  • 2003-01-12 16:18

Mycket mycket snyggt bord... Måste nästan köpa en ny iMac bara för att ha det till. Synd att det kostar en förmögenhet att skicka över havet bara. Är nog inget litet paket.

/Johan

  • Medlem
  • Malmö
  • 2003-01-12 17:56

Jag tycker det ser för jävligt ut, för att vara ärlig. Det ser ut som 2000-tal om det framställdes på 60-talet...Löjligt och opraktiskt.

1
Bevaka tråden