Taylor Swift gör reklam för Apple

Artisten Taylor Swift har varit kritisk till strömmande musiktjänster, men verkar numera gilla Apple Music och deltar i en reklamfilm för tjänsten.

Artisten Taylor Swift väckte uppmärksamhet förra året när hon i ett öppet brev kritiserade Apple för att inte betala ut ersättning för musik som spelas under den gratis testperioden av musiktjänsten #Apple Music. Apple ändrade sig, och när Apple Music lanserades 30 juni förra året fanns Taylor Swifts populära album 1989 där.

Nu figurerar Swift också i en ny reklamfilm för musiktjänsten. Reklamen fokuserar på de handplockade spellistorna, med musik för varje situation. Taylor Swift har också lagt upp filmen på sitt Instagram-konto, där hon skriver att den är baserad på en sann händelse.

Kommentarer
1 svar

Nu är dagen är kommen. Apple har plockat bort Ipod Nano och Ipod Shuffle från sina sajter runt om i världen. Ipod Touch är ensam kvar med ny lagring och nytt pris.

En miljard användare använder nu Whatsapp varje dag. Bara förra året var det en miljard aktiva användare per månad.

My Smart Price har släppt en ny video där renderade 3D-bilder visar hur Google Pixel 2 kan komma att se ut.

Hur mycket kan du egentligen om röstassistenterna som finns i mobilen, hemmet och på vita duken? Testa här!

Norska A-ha's 80-talshit tolkas med hjälp av förstärkt verklighet.

Youtubes musikchef bekräftar ryktena om att tjänsterna Youtube Red och Google Play Music på sikt ska slås ihop.