"Om det inte är en Iphone, är det inte en Iphone"

Apple har lagt upp två nya reklamfilmer för Iphone på sin Youtube-kanal. Företaget delar också fler bidrag till "Shot on Iphone 6"-kampanjen.

Apple sänder inte sina reklamfilmer här i Sverige, men de lägger däremot upp dem på sin Youtube-kanal. Nu finns två nya filmer att spana in. I den första hävdar Apple att 99 procent av alla som äger en Iphone älskar den.

I det andra klippet berättar en röst att Apple tillverkar både hårdvaran och mjukvaran som utgör Iphone och att de två delarna arbetar tillsammans. Slutklämmen är "Om det inte är en Iphone, är det inte en Iphone."

Samtidigt har Apple lagt till fler filmer till den prisade "Shot on Iphone 6"-kampanjen. Fem Iphone-ägare från fyra städer har gjort bidragen.

Skriven av Ida Blix
Kommentarer
2 svar

Samsung följer upp den populära smartklockan Gear S2 där den större storleken och nya sensorer är de stora försäljningsargumenten.

Den nya appen TV i betaversionen av IOS 10.2 spelar inte egenrippade filmer och TV-program, men det kan handla om en bugg.

Facebooks kärleksaffär med sponsrade livevideor ser ut att ha varit kortvarig, och nu uppges fokus istället flyttas till förproducerat videomaterial.

Enligt Verizon använder tusentals personer fortfarande Note 7, och nu stoppar operatören samtal med den osäkra telefonen.

Komikern Jerry Seinfeld flyttar sin populära intervjuserie Comedians in Cars Getting Coffee till Netflix, och spelar dessutom in två exklusiva ståupp-shower.

Folkbildningen fortsätter, när podden Fulkultur pratar och tipsar om tecknade serier i vitt skilda genrer och ämnen.