2014: Mest läst och kommenterat på 99mac

På ett år hinner 99mac-redaktionen att skriva många artiklar, guider och tester. Här samlar vi de mest lästa och de mest kommenterade från året som gått.

Mest lästa artiklarna

Placering

Artikel

1.

Apple lanserar Iphone 6 och Iphone 6 Plus

2.

Test: Fem portabla Bluetooth-högtalare

3.

Iphone 6 till Sverige 26 september

4.

På upptäcktsfärd i IOS 8

5.

Iphone 6 och Iphone 6 Plus bredvid konkurrenterna

6.

7 funktioner vi ser fram emot i IOS 8

7.

Iphone 6 kommer allt närmare

8.

Rykte: Iphone 6 börjar säljas 14 oktober

9.

Fler bilder på Iphone 6 visar upphöjd kamera

10.

Rykte: Iphone 6 till salu 19 september

Mest kommenterade artiklarna

Artikel

Antal kommentarer

Spana in skrivbord med Macar

3113

Apple lanserar Iphone 6 och Iphone 6 Plus

438

99mac samlar rykten inför WWDC

278

Thunderbolt blir snabbare med ny version

234

Böjda Iphone 6 Plus upprör användare

161

Apple släpper IOS 7.1

160

Nu kan Iphone 6 och 6 Plus förhandsbokas i Sverige

94

99mac ställer Mac Pro mot pc

93

Apple lanserar OS X Yosemite

85

Apple lägger ner utvecklingen av Aperture

82

Mest nedladdade poddradio-avsnitten

Placering

Avsnitt

1.

#52: Ruttna bitar

2.

#67: En vecka med Yosemite

3.

#64: Idas nya telefoner

4.

#62: Iwatch, nej Apple Watch

5.

#55: Nya Apple

Skriven av Ida Blix
Kommentarer
4 svar

Tre pappor diskuterar hur ens barn ska fås att tycka om rätt böcker, filmer och spel. Är det ens viktigt, och vad händer om barnet börjar gilla sport istället?

För att vara en mobilmässa har det inte funnits ett överflöd av telefoner att välja mellan, men Andreas har hittat en klar favorit.

Efter att ha missat företagets pressevent har vi istället tagit chansen att klämma på deras nya produkter i Huaweis område på mässan.

En bild på vad som uppges vara Samsungs nya telefon Galaxy S8 har publicerats på Twitter, och tycks bekräfta många av förhandsryktena kring mobilen.

Under årets MWC-mässa visar Lenovo uppdaterade produkter i företagets utbud av bärbara datorer och surfplattor.

Apple kryddar sin musiktjänst med Yotube-fenomen och reality-serier för att utmana Spotify i kampen om kundernas hundralapp, och allt handlar om att locka en av de mest inflytelserika köpgrupperna.